Kellään kokemusta noista rannekkeista ja jos kerrot viel millainen sulla on ollu. Mietin tässä vaan et onko noista oikeesti apua kun kuullu vähän ristiriitaista juttua. lähinnä matkapahoinvointiin mietitään tuota
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:En osaa sanoo muutakun et kannattaa kokeilla. Itellä lievitti todella rajua raskauspahoinvointia. (Pystyin käymään niiden ansiosta edes pikapikaa kaupassa tms.)
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mun akupunktiolääkärini vannoi, että akupunktiosta on apua, ja sanoi, että jos ei voi käydä oikeassa akupunktiossa, niin toi rannekekin kuulemma kyllä auttaa jonkun verran. Hän opetti mulle sen akupisteen, mitä pitää käsitellä, ja kun sitä tein, niin ainakin matkapahoinvointiin se auttoi paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mun akupunktiolääkärini vannoi, että akupunktiosta on apua, ja sanoi, että jos ei voi käydä oikeassa akupunktiossa, niin toi rannekekin kuulemma kyllä auttaa jonkun verran. Hän opetti mulle sen akupisteen, mitä pitää käsitellä, ja kun sitä tein, niin ainakin matkapahoinvointiin se auttoi paljon.
vau, pitääköhän mun mennä kysyyn kans mistä se kohta löytyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:En osaa sanoo muutakun et kannattaa kokeilla. Itellä lievitti todella rajua raskauspahoinvointia. (Pystyin käymään niiden ansiosta edes pikapikaa kaupassa tms.)
muistatko yhtään millainen sulla oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Täytyy varmaan sitten uskaltautua kokeilemaan josko tuosta jotain apua ois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Täytyy varmaan sitten uskaltautua kokeilemaan josko tuosta jotain apua ois![]()
Onko sulla muuten itselläs sitä matkapahoinvointia?
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:En osaa sanoo muutakun et kannattaa kokeilla. Itellä lievitti todella rajua raskauspahoinvointia. (Pystyin käymään niiden ansiosta edes pikapikaa kaupassa tms.)
muistatko yhtään millainen sulla oli?
Ostin ne ihan paikallisesta apteekista, mulle suositeltiin sitä lastenkokoa kun on niin ohuet ranteet. Pakkauksessa on ohje mihin kohtaan ne asennetaan, en nyt tästä just muista...