Pahoinvointi ja ellotus alkanut uudelleen rv 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeMa05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HeMa05

Aktiivinen jäsen
30.07.2005
3 074
0
36
Mitenköhän normaalia on se että pahoinvointi on palannut kuvioihin jälleen?mulla nyt rv 26+1 ja 3 päivää etonut melko paljon.toisin sanoen yleensä hyvä ruokahalu tipotiessään ja koko ajan etoo...
lisäksi aivan älytön hikoilu välillä, vähän niinkuin kuumia aaltoja.olisko vaan nyt jotkut hormonit voimistuneet?eli istukka toimii niin täysillä että hormonia olis jo liikaa???

kiitollisena vastauksista

Mulla on ollu viimeset pari viikkoa huono olo, mikään ei oikeen maistu ja kuuma on! Oon ihan hiestä märkä pienestäkin rasituksesta. Eikä tarvii ees rasittua, et on hiki! |O hormooneista se kuulemma johtuu, näin ainakin neuvolassa sanottiin. Mulla siis viikkoja 33+1. Tsemppiä! :hug:

Täällä myös... viikkoja 32+4. Normaalisti olen sellainen vilukissa, nyt joutuu nukkumaan ikkuna auki kun on niin kamalan kuuma... onkohan nämä samanlaisia oireita kuin vaihdevuosissa. Aika ajoin on sellanen öklötysolo, ruoka kyllä maistuu, mutta varsinkin aamuisin öklö. |O

eipä ole oireet helpottaneet...pahoinvointia ympäri päivän, välillä menee ohi ja taas palaa.hirveen nopeasti tulee ruoasta täyteen ja koko ajan röyhtäyttää.ei ole kyllä kovin kiva olotila.

tuosta hikoilusta: yks keski-ikäinen työkaveri sanoi mun kuumista aalloista että odotahan vaan vaihdevuosia... :laugh:

mulla viimeisen viikon aikana ollut lähes joka aamupäivä semmosta ihanaa öklötystä.. rv 31+1 mennään... alkuraskaudesta voin todella pahoin, joten johan tämä on tuttua :laugh: ja oon myös huomannut tota ihanaa hikoilua... ja tänään vielä on hiivakin alkanut painaa päälle oikein huolella....

joo niinhän se on että vaivoja riittää.
mulla tuo pahoinvointi helpottanut tällä erää mutta kyllä se varmaan taas palaa jossain vaiheessa.
hiiva ja hikoilukin pitää taukoa,onneksi....

Yhteistyössä