pähkinä purtavana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
anopin häät lauantaina ja ilmeisesti pitäs pukeutua todella hienosti...

mä olin jo hommannu tollasen ns. retro kukkamekon ja kengät ja hartiahuivin, mutta sit käsittääkseni ovat liian tavallisia sinne. no mulla ois sit heinäkuun häihin kaasonpuvuksi varattuna sellanen pitkä lila todella juhlava mekko, mutta uskallanko mä sitä mennä nyt laittamaan ettei käy köpelösti. en aio juoda siellä tai muuta vastaavaa, mutta silti.

Toinen ongelma se kun tytölle morsiusneidonpuku olemassa ja mietin sitäkin et uskaltasko antaa laittaa sen nyt jo päälle...

ei ole varaa lähtä kaupasta mitään ostamaan tähän hätään...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:45 piprane ema kirjoitti:
anopin häät lauantaina ja ilmeisesti pitäs pukeutua todella hienosti...

mä olin jo hommannu tollasen ns. retro kukkamekon ja kengät ja hartiahuivin, mutta sit käsittääkseni ovat liian tavallisia sinne. no mulla ois sit heinäkuun häihin kaasonpuvuksi varattuna sellanen pitkä lila todella juhlava mekko, mutta uskallanko mä sitä mennä nyt laittamaan ettei käy köpelösti. en aio juoda siellä tai muuta vastaavaa, mutta silti.

Toinen ongelma se kun tytölle morsiusneidonpuku olemassa ja mietin sitäkin et uskaltasko antaa laittaa sen nyt jo päälle...

ei ole varaa lähtä kaupasta mitään ostamaan tähän hätään...

Kyllä hartiahuivi ja mekko käy ihan oivallisesti.

itselles voit mun mielestäni ihan hyvin sen laittaa,aikuiset harvoin suttaa selvänä pukuaan..
mutta tytölle en kyllä laittaisi,meillä ainakin neidin puku oli kamalan näkönen meidän häiden jälkeen..

Yhteistyössä