PAHINTA, MITÄ SULLE ON TEHTY?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mitään sen kummemmin erittelemättä täällä näkyy olevan kohtalotovereita aika monessa asiassa :hug:
Molen meinannu päästä hengestäni 3kertaa, jotka kaikki on olleet aika.. mielenkiintoisia tapauksia. 2 kertaa yritetty tappaa ja yksi erilainen hengenlähtö-lähellä jonka jälkeen löydyin teholta. Mua on tökätty juuri tyhjennetyllä huumepiikillä, josta onneksi en saanut tartuntaa ja ja.. onhan noita kaikenlaisia asioita. Mutta elämä on.
 
vieras

Minut yritettiin raiskata. Vaikka raiskaus ei lopulta onnistunut ja pääsin taistelun jälkeen pakoon, tapahtuma oli väkivaltainen ja kaikin puolin järkyttävä. Masennuin ja jouduin terapiaan. Mies ei jäänyt koskaan kiinni teostaan.
 
Viilletty ja hakattu tajuttomaksi ja pää auki jätetty makaamaan selälteen. Mutta pahemmaksi koen sen että mua on joskus herkällä iällä kiusattu vähän väärästä aiheesta. Olen aikuisiäll sitä mieltä että lasta pitäisi suojella enemmän henkiseltä kivulta kuin fyysiseltä=) Ellei nyt kummaltakin jonkin verran!

Niin joo voitakin pahempaa oli kun joku koitti lavastaa mua syylliseksi johonin sotkuun ja jouduin poliisikuulusteluihin usein! Se pisti vihaksi aikanaan.
 
vieras
vuosia jatkunut henkinen ja fyysinen koulukiusaaminen. se, ettei kukaan tahdo olla mun kaveri. mä en tajua mitä vikaa mussa on kun kaikki "kaverit" katoaa parin kuukauden-parin vuoden tuntemisen jälkeen. oman vanhemman jatkuva henkinen mitätöinti
 

Yhteistyössä