PAHINTA, MITÄ SULLE ON TEHTY?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
harmaanaama
Miehen toistuva pettäminen, valehtelu ja alistaminen... Itsetunto täysin hukassa ja tällä hetkellä joudun kokoomaan itseni pala palalta jotta uskallan edes nähdä ihmisiä :(
 
mamma
no kaikkea löytyy kouukiusaamisesta(vuosia jatkunut) pitkään jatkuneeseen seksuaaliseen häirintään/raiskasyyrityksiin, pettämisiä ja jättämisiä.

pahinta kuitenkin joko se että exä petti ja jätti raskaana ollessa, tai se että nykyinen mies on kusettanut rankasti siinä minkälainen on ja jäänyt valheista kiinni,vaikka hän tiesi miten ex mies mua satutti ja kuinka pahasti vei luottamuksen. en tiedä kumpi noista on pahempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
no kaikkea löytyy kouukiusaamisesta(vuosia jatkunut) pitkään jatkuneeseen seksuaaliseen häirintään/raiskasyyrityksiin, pettämisiä ja jättämisiä.

pahinta kuitenkin joko se että exä petti ja jätti raskaana ollessa, tai se että nykyinen mies on kusettanut rankasti siinä minkälainen on ja jäänyt valheista kiinni,vaikka hän tiesi miten ex mies mua satutti ja kuinka pahasti vei luottamuksen. en tiedä kumpi noista on pahempi.


tuu tänn isin kainaloon nii itketään
 
A shadieeyah
koulukiusaaminen(helvetillinen..fyysistä+henkistä pahoinpitelyä,uhkailua,ulossulkemista,tavaroiden tuhoamista jne)

tappouhkaukset(toinen kerta oli että kuolema kävi parin sekunnin päässä )
pahoinpitely yhen saatanan juopon tekemä ja sen takia mä en kuule kunnolla toisella korvalla...
no eikös tossa oo noita
 
Miepä mie
Vuosia kestänyt koulukiusaus, henkinen ja fyysinen väkivalta lapsuudesta murrosikään, lukuisat insesti yritykset isäpuolelta, raiskaus. Pettämiset ja jättämiset jotenkin ei tunnu niin vakavilta jutuilta..
 

Yhteistyössä