Pahin vessahätäsi ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsellä bussimatka Mikkelistä Kuopioon, joku hikinen ukko kävi vääntämässä ripult vessaan enkö sitten pystynyt menemään vaikka karmea pissahätä. Kupla otsassa loppumatkan.
 
vierailija
Viime viikolla olin töistä menossa kotia ja töissä jo tuntui että on pissahätä mutta.en jaksanut enää käydä vessassa aattelin et kestän kyllä kotia. Sit kun bussiin pääsin niin se.tärinä ei tehnyt hyvää rakolle ja hätä yltyi hetkessä eikä tietenkään vessaa bussissa. Yritin istua tiukasti penkkiä vasten ja painaa itseäni niin että hätä helpottais mutta ei paljon auttanut.yritin vaikka mitä istua kantapääni päällä ja hinkata alapäätä sitä vasten ja painaa käsillä niin tiukasti että alapäähän ihan sattui mutta oli pakko että sain pidätettyä. Bussimatkan selvisin sitten kotiovella kauheeta hyppelyä ja steppausta meinasi tulla ihan väkisin mutta jotenkin selvisin vessaan ja ahhh se tunne kun pissa alkoi tulemaan eka tuntui että sitä vain tulee eikö hätä helpota ollenkaan. Sitten kun viimein pissa tulo loppui niin pyyhin ja luulin että rakko jo tyhjä niin eipä ollut ja alkoi vaan tulemaan lisää alko ihan jo ärsyttämään kun ei meinannut tulla loppua millään. Tuo oli hirvein ja kivuliain hätäni mitä muistan.
 
vierailija
Massiivinen ummetus, kova kakka, yli kaksi tuntia sietämätöntä tuskaa yrittäessä ulostaa, lopulta luovuttaminen siltä erää ja suolihuuhtelupussin haku apteekista vielä sen aukioloaikana. Vaikea kävellä ja näyttää normaalia naamaa. Sitten hauska aika pesuhuoneessa liotellessa sen verran että tulppa viimein irtoaa.
 
Oli teininä ku oltiin ajamassa Megadethin konserttiin. Hörpin tietty olutta matkalla ja sit oltiinkin yhtäkkiä motarilla (minne ei saa pysähtyä) ja oivoi, voivoi. Kiiruskin oli konserttiin joten koukauksia ei voinut ajatellakaan... onneksi alkoi olla jo pimeää ku viimein stopattiin joten valitsin lähimmän pensaan. Oli täysin yhdentekevää silloin, näkikö joku vai ei.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Siitä on jo vuosia mutta olin ystävällä kylässä ja istuin nojatuolissa. Vietettiin iltaa ja naurettiin ja joku juttu oli niin hauska että nauroin liikaa enkä hallinnut enää rakkoani jq kaikki tuli housuun. Siinä oli sitten nojatuoli ja persus märkänä enkä kehdannut sanoa mitään. Yritin istua ihan tuolin reunalla että läiskä pääsisi kuivamaan ja housut myös kun ne on ikäänkuin ilmassa. Luikin sitten keskiyöllä kotiini peruuttaen ja luulen, että läiskä ehti kuivaa ja kaveri ei huomannut sitä.
 
vierailija
Näitä on monia mutta viimeisin viime viikolla pitkän automatkan jälkeen minulla ja puolisolla aivan järkyttävä pissahätä ja ulko ovella huusin jo miehelleni että nyt tulee housuun en vain pysty pidättämään piti kävellä ihan kumarassa ja pidellä rakkoa se tuntui ihan hirveälle... Jotenkin pääsin pöntölle ja se helpotus kun kaikki lihakset rentoutuu ja pissa alkaa virtaamaan.... Sitä tuli ihan käsittämättömän pitkään aina kun luulin että nyt on rakko tyhjä niin aina vaan pieni liraus lisää ja se ärsytti. Lopulta rakko tyhjä ja niin helpottunut olo mutta pikkarit oli laitettava pesuun muutama liraus oli päässyt viime metreillä.
 

Yhteistyössä