Pahimmat "mokat" ensitreffeillä

  • Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti
kysely
Mitkä on pahimmat mokat mitä mies tai nainen voi tehdä ensitreffeillä?

Aloitan:
Syö hienossa ravintolassa kuin sika kaukalosta
Vetää änkyräkännit ja oksentelee/sammuu jonnekkin.

Listataan niitä pahimpia juttuja ja kertokaa tositarinoita jos löytyy aiheeseen viitaten ;)
 
Phoebe
Mies tarjosi ensimmäisillä treffeillä ravintolaillallisen, mutta seuraavilla treffeillä pyysi rahat takaisin kun olikin tullut yllättävän huono rahatilanne hälle... ööö....
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Enmmäisillä treffeillämme olimme syömässä ravintolassa. Ja minä tottakai tyylikkäästi myöhässä :D No aikamme juteltuamme, meinasi tulla "tämä kuuluisa" nolo hiljainen hetki. Ja pakkohan se oli jotain keskusteltavaa keksiä.
Joten alettiin puhua autoista. parkkipaikalle samaan aikaan ilmestyi vuoden -04 volvo ja sieltä nuosi nuorehko mieshenkilö. Aloin paapattamaan, kuinka siinä ollaan taas tultu isin autolla elvistelemään kavereille ja tyttöjä liehittlemään yms..
illallisen päätteeksi siirryimme parkkipaikalle ja kuinka ollakkaan. Tämä haukkumani auto oli treffikumppanini ja kaikenlisäksi se nuorehko mies oli hänen veljensä, joka oli lainannut autoa hetkeksi.
No loppujen lopuksi nauroimme yhdessä tapahtuneelle, kun nolona anteeksi pyytelin. ja naurun lomassa tietysti minulta pääsi pieru ja sekös se sai vielä enenmmän nauramaan. :ashamed: :snotty:
Se oli elämäni noloin hetki ja olisin halunnut vajota maan alle.
Kaikkensa sitä tekee rakkauden tähden. ja nyt ollaan oltu 4 vuotta yhdessä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Enmmäisillä treffeillämme olimme syömässä ravintolassa. Ja minä tottakai tyylikkäästi myöhässä :D No aikamme juteltuamme, meinasi tulla "tämä kuuluisa" nolo hiljainen hetki. Ja pakkohan se oli jotain keskusteltavaa keksiä.
Joten alettiin puhua autoista. parkkipaikalle samaan aikaan ilmestyi vuoden -04 volvo ja sieltä nuosi nuorehko mieshenkilö. Aloin paapattamaan, kuinka siinä ollaan taas tultu isin autolla elvistelemään kavereille ja tyttöjä liehittlemään yms..
illallisen päätteeksi siirryimme parkkipaikalle ja kuinka ollakkaan. Tämä haukkumani auto oli treffikumppanini ja kaikenlisäksi se nuorehko mies oli hänen veljensä, joka oli lainannut autoa hetkeksi.
No loppujen lopuksi nauroimme yhdessä tapahtuneelle, kun nolona anteeksi pyytelin. ja naurun lomassa tietysti minulta pääsi pieru ja sekös se sai vielä enenmmän nauramaan. :ashamed: :snotty:
Se oli elämäni noloin hetki ja olisin halunnut vajota maan alle.
Kaikkensa sitä tekee rakkauden tähden. ja nyt ollaan oltu 4 vuotta yhdessä :LOL:
:D :LOL:
 
Ei ollut treffit mutta kerran teininä ulkomailla samaan pöytään tuli muutama komea poika, koitin siinä oikein keimailla ja seksikkäästi imaista drinkkiä pillillä niin eikös se pilli uponnut syvälle nenään :snotty:
 
harmailen
Olin ensitreffeillä nuoruudessani, ravintolassa oltiin ja hiukan tuli molempien maisteltua, itse kylläkin vähemmän. Päädyimme meille, HUOM nukkumaan. Kiltisti nukuttiin, toinen osapuoli oli sen verran humalassa että senkin takia jo olisi ollut rauhallinen yö. Keskellä yötä herään siihen että treffikaveri yökkäilee ja niinhän siinä sitten kävi etten saanut kaveria vessaan vaan oksensi sänkyyni, sängyn viereiseen seinään ja lattialle... Sen verran heräsi kyllä että siivosi omat jälkensä. Ja oli aamulla melkoisen nolo...
 
reija
Aivastin niin että nenästä turskahti kaksi vihreää pötköä. Vaistomaisesti laitoin käden naamalle ja koitin pyyhkiä, oli aivan liisterimäistä ja lääräytyi koko naamalle.
 
No olin varhaisteininä yhden vanhemman, uuh, ajokortillisen pojan kanssa ekoilla treffeillä niin reteetä ja aikuista likkaa että. Sitten se peijakas koitti suudella mua ja mä sitten menin paniikkiin ja kirkasin että älä, mulla on purkka suussa.. :whistle: Ja sitten tulikin yhtäkkiä yllättäen kotiituloaika kymmeneltä.. Jäivät viimeisiksi treffeiksi. :saint:
 
noloin
Olin tavannut pojan ja vihdoin hän suostui näkemään mut. Menimme autolla ajelemaan ja siinä oli kyllä niin hiljaiset elämäni treffit että. No hiljaisuudessa hän ei saanut muuta sanotuksi että VOIN VIEDÄ SUT KOTIIN! olin että joo mielelläni :DDD no sitten kun hän oli viemässä siinä samassa hiljaisuudessa mua kotiin ni eiköhän mun knnykkä ala soimaan. tyhmänä tyttönä sitten vastaan siihen ja kappas kummaa olin niin shokissa että kännykkäni tippu mun kädestä ja meni etupenkin alle. No siinä sitten kaverini huuteli luurin toisessa päässä että haloo haloo ja minä meinasin kuolla häpeästä.(ei vieläkään puhuttu mitään). Samaan aikaa radiosta alkoi soimaan ''you belong whit me''...no sitten siinä kaverini lopetti puhelun ja idioottina soitti uudestaan ja soittoäänenäni oli tietenkin niinkin nolo kuin kaverini ja mun laulama joku kännibiisi. no siinä hiljaisuudessa kuunneltiin sitä kännibiisiä ja samalla yritin kauhuissani etsiä puhelintani. vihdoin saavuimme mun pihalle ja poika sai sanotuksi että no löytyyks puhelint. olin et joo tossahan se on ja otin nopee sen kännykän ja lähin meneee..en kehdannut ees kiittää kyydistä enkä mitään. Se oli niin noloa että en ole sen jälkeen mennyt treffeille kenenkään kanssa ja ne oli muuten ensimmäit ja viimeiset treffit hänen kanssaan. Ei edes soiteltu päivän jälkeen :D NOLOA.
 
Treffialija
Näitä on aina ihan huippu lukea ja samalla myös oppia lisää. Hassua kyllä, että samankaltaiset mokat toistuvat vuodesta toiseen ja ovat ikivihreitä treffimokia. :D Löysin yhden sivun, jossa on koottuna aika monta mielenkiintoista mokaa treffailijoiden itsensä kirjoittamana, https://treffimokat.fi.
 

Yhteistyössä