Pahastuin miehen sanoista :( Se ihmetteli mun vastuskuminauhoja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja tarjouduin esittelemään miten niitä käytetään. Laitoin yhden reisien ympäri, menin nelinkontin ja tein "aasinpotkuja" ja sivuttain sitä liikettä.
Teen niitä joka päivä mutta aloitin vasta toukokuussa.

Mies sanoi "Näyttää niin hassulta kun joku joka ei ole ikinä harrastanut liikuntaa tekee tolleen".


:( :( :(

Ei olisi pitänyt näyttää.

Kysyin että onko se sitten huono juttu vai mitä hän tarkoittaa. Kuulemma ei ole huono, liikunta tekee aina hyvää mutta näyttää hassulta kun joku joka ei harrasta liikuntaa tekee jotain, liikeradat ja liikkeet jne kuulemma.

Ilmeeni oli tälläinen: :(

No se siitä sitten. Pöh. Minä jatkan silti, saan kotitreenilläni hien pintaan, olen laihtunut muutamia kiloja (en ole ylipainoinen) ja olen kiinteytynyt peilin mukaan huomattavasti.

Ärsyttää kyllä ne sanat :( Mutta tottahan se on, en ole ennen harrastanut liikuntaa kuin lapsena ja ei kai tätäkään liikunnaksi voi sanoa. En tiedä. Kotijumppa ja hiit-kotitreenejä.
 
Seuraavan kerran kun naitte, ala nauramaan kesken kaiken ja sano miehelles "Tuntuu niin hassulta kun joku jolla ei ole ikinä ollut mitenkään iso, liikkuu tolleen ja kuvittelee vielä saavansa jotain tolla ohuella nuudelilla aikaan.".
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Ja tarjouduin esittelemään miten niitä käytetään. Laitoin yhden reisien ympäri, menin nelinkontin ja tein "aasinpotkuja" ja sivuttain sitä liikettä.
Teen niitä joka päivä mutta aloitin vasta toukokuussa.

Mies sanoi "Näyttää niin hassulta kun joku joka ei ole ikinä harrastanut liikuntaa tekee tolleen".




Ei olisi pitänyt näyttää.

Kysyin että onko se sitten huono juttu vai mitä hän tarkoittaa. Kuulemma ei ole huono, liikunta tekee aina hyvää mutta näyttää hassulta kun joku joka ei harrasta liikuntaa tekee jotain, liikeradat ja liikkeet jne kuulemma.

Ilmeeni oli tälläinen:

No se siitä sitten. Pöh. Minä jatkan silti, saan kotitreenilläni hien pintaan, olen laihtunut muutamia kiloja (en ole ylipainoinen) ja olen kiinteytynyt peilin mukaan huomattavasti.

Ärsyttää kyllä ne sanat Mutta tottahan se on, en ole ennen harrastanut liikuntaa kuin lapsena ja ei kai tätäkään liikunnaksi voi sanoa. En tiedä. Kotijumppa ja hiit-kotitreenejä.
Mun mies on yhtä rehellinen aina:LOL:
Ei niistä pidä loukkaantua, naura päälle ja jatka vaan, sano että vartoo vaan kun kohta on niin kiree kinkku että mies ei seisokiltaan pysty käveleen:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Seuraavan kerran kun naitte, ala nauramaan kesken kaiken ja sano miehelles "Tuntuu niin hassulta kun joku jolla ei ole ikinä ollut mitenkään iso, liikkuu tolleen ja kuvittelee vielä saavansa jotain tolla ohuella nuudelilla aikaan.".
Toi on liian rankka kuittaus tämmöisessä asiassa. Jos noin sanot, voit heittää hyvästit seksielämällenne ja parisuhteelleenne.
 

Yhteistyössä