pahasta heinanuhasta karsivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla Makia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä yksi kärsivä :| Päivittäinen allergialääkeannos tämä: 1tabletti Heinixiä (setiritsiini) aamuin illoin, Lomudal silmätippoja useita kertoja päivässä ja nasonex-nenäsumute aamuisin. Lisäksi tarvittaessa Flixotide-kortisonijauhe ja avaava astmalääke Ventoline. Ihanaa tämä suomen kesä!!!!!

toivottoman tuntuinen tilanne, koko arsenaali ollut käytössä. Siedätystä ei täällä käpykylässä saa kuin yksityisellä ja siihen ei ole varaa. kunnes..ihan vahingossa lukuisten hazardi kokeilujen jälken löysin lääkityksen, joka itsessään auttaa.
Mulla on loratadin tablettihoito ainoana lääkkeenä ollut jo kaksi kesää, ikinä milloinkaan en olis voinut uskoa, et voin elää "normaalia" elämää.
Aikaismpina vuosina olin sisällä kaiken mahdollisen ajan, kun en halunnut altistaa yhtään enempää kuin oli pakko.
Tiesin toki, että allergialääkkeessä voi olla se pienenpieni ainesosan ero joka on juuri SE oikea

Mulla oli aiemmin kortisonisumute aamuin illoin(nenään), silmätipat- jotka ei auttaneet yhtään, silmät olivat pahimmat, nukuin rauhoittavien avulla, lisänä ventoline ja tablettilääkitys. Ja nyt siis vain tuo yksi ja ainoa tabletti.
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä, toivottaasti löydät oman tehokkaan lääkkeen.

Kaikki olen kokeillut cetrizine, loratadine ja acrivastin. Ei apua. Tanaan kokeilin vanhaa kunnon chlorphenamine ja nyt tuntuu etta paansarky alkais helpottamaan. AAmuin illoin beconase nenasumute ja silmatipat tarvittaessa. Yolla muurautuu silmat umpeen. Pari paivaa hengitys vinkunut, muttei pahempaa ahdistusta viela. Paansarky on pahinta.

Yhteistyössä