Pahanhajuinen ja runsas valkovuoto

  • Viestiketjun aloittaja Sirpa
  • Ensimmäinen viesti
Sirpa
Heips.
Ajattelin kysäistä kokemuksianne.. Minua nimittäin vaivaa eräs todella kiusallinen ongelma ja se on tämä erittäin runsas ja todella pahanhajuinen valkovuoto. Vuoto alkaa yleensä noin viikko enne kuukautisia ja se todellakin vaikeuttaa elämääni. Minulla ei ole aina tätä vaivaa. Viimeiksi tätä samaa minulla oli n 2 vuotta sitten. Tämä ongelma tulee ns. kausittain ja sitten häviää taas pitkäksi aikaa. Olen kyllä menossa lääkärille, joten sinne minua ei tarvitse erikseen kehoittaa. Haluan vaan tietää että olisiko muilla samankaltaisia ongelmia. Kiitoksia kaikille vastauksista.
 
RBI
Mulla on ajoittain sama ongelma ja ainakin joku lääkäri mulle selitti että emättimen tasapaino on sekaisin, joten suositteli GYNOPHILUSTA(vihreä pakkaus). Sitä saa apteekista ja säilytetään jääkaapissa, laitetaan aamuin illoin emättimeen. Mulla ainakin auttoi.
 
Pep
Halvin hoitomuoto on syodä bio-jugurttia - se toimii lähes mihin tahansa alapään vaivaan, myos hiivatulehduksiin. Bio-jugurtti toimii sillä siihen on lisätty ns. ystävällisiä bakteereja jotka palauttavat elimiston normaalin tasapainon.

Ainakin kannattaa kokeilla!
 

Yhteistyössä