Pahamieli jo heti aamusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Mies herätti meidät pojan ka (1v) kun hänen piti viedä poikaa mummolle hoitoon päiväksi ennen töihin menoa. NO, sitten kun syötin poikaa ja puetiin hän va komentelivieressä että olkaa nopeampia,"mä kyll ymmärän että sulla on vapaapäivä, mutta mun pitäis vielä mennä töihin"...Siis tässä vaiheessa höyry lähti korvista ulos ja samalla se teki jotenkin tosi tosi kipeätä(olen raskaana joten muutenkin tunteen pinnassa). Mikä vitun vapaapäivä???!!!Kun pitäisi pestä pyykit, tiskata, kaydä kaupassa tehdä ruokaa, siivota(kämpässä on ihan hirveä sotku kun olin koko viikon opiskelemassa) ja tehdä opinnäytetyötä.jJa näin on aina, hänen mielsestä hän teke töitä, ja me va pojan ka pidetään hauska ja ollaan pitkällä pitkällä lomalla. Välillä teke mieli lähteä lopullisesti, ei tarvi elää sellaisessa suhteessa jossa sua ei arvostetaan, mutta lasten kannalta se ei varmastikasan ole oikein...

Onko muita kenen miehet eivät arvosta teidän "tyotä"?

Niin ja täyty sanoa että opiskelen ja suoritan tutkinnon alussa sovitun aikataulun mukaisesti vaikka sainkin välissä pojan ja teen aina välillä keikkatyötä..

meillä myös : minä olen vapaapäivällä lapsen kanssa kotona ja kotihommia tehden, mut kun olen viikonloppuisin töissä niin miehellä ei ole vapaata, kun joutuu olemaan lapsen kanssa kotona. en kyllä ymmärrä tuota miehen logiikkaa

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Mies herätti meidät pojan ka (1v) kun hänen piti viedä poikaa mummolle hoitoon päiväksi ennen töihin menoa. NO, sitten kun syötin poikaa ja puetiin hän va komentelivieressä että olkaa nopeampia,"mä kyll ymmärän että sulla on vapaapäivä, mutta mun pitäis vielä mennä töihin"...Siis tässä vaiheessa höyry lähti korvista ulos ja samalla se teki jotenkin tosi tosi kipeätä(olen raskaana joten muutenkin tunteen pinnassa). Mikä vitun vapaapäivä???!!!Kun pitäisi pestä pyykit, tiskata, kaydä kaupassa tehdä ruokaa, siivota(kämpässä on ihan hirveä sotku kun olin koko viikon opiskelemassa) ja tehdä opinnäytetyötä.jJa näin on aina, hänen mielsestä hän teke töitä, ja me va pojan ka pidetään hauska ja ollaan pitkällä pitkällä lomalla. Välillä teke mieli lähteä lopullisesti, ei tarvi elää sellaisessa suhteessa jossa sua ei arvostetaan, mutta lasten kannalta se ei varmastikasan ole oikein...

Onko muita kenen miehet eivät arvosta teidän "tyotä"?

meillä myös näin. olen kotona lapsen kanssa ja mun "kuuluu" tehä kaikki kotityöt koska oon "vaan" kotona. tilannetta ei auta yhtään anopin kasvatus "miehet ei tee mitään naiset tekee". kasvatan oman poikani ihan toisella tavalla.kaikki ketkä ajattelee näin elää jossain kivikautisessa yhteiskunnassa.noh,mä oon ehdottanu miehelle että palkataan siivooja. (tälläkin hetkellä tiskit pyörii koneessa,pyykit,kohta alan imuroimaan). mä haluan viettää aikaa lapseni kanssa,ulkoilla ja OLLA LÄSNÄ HÄNELLE. jos mä koko ajan keskityn muuhun,se on lapselta pois.ootteko koskaan miettineet että on olemassa erikseen lapsenhoitajan ja siivoojan ammatit?ja he saa siitä palkkaa.entäs me kotiäidit?oletetaan että me tehään KAIKKI.no way sanon minä!!!!se on joko että kumpikin osallistuu kotitöihin tai palkkaan siivoojan ja laitan laskun miehelle.piste.

Niin ja täyty sanoa että opiskelen ja suoritan tutkinnon alussa sovitun aikataulun mukaisesti vaikka sainkin välissä pojan ja teen aina välillä keikkatyötä..

Yhteistyössä