Paha ummetus

seitsemän äiti
minulla on pojalla ollut puolen vuoden iästä ummetusta mutta olen hoitanut luontaistuote kaupan aineilla sen kuntoon vuosi siinä meni, mutta tulos ollut sen arvoinen. nyt toimii tosi hyvin... sillä tuli kakatessa enään nestettä kun suoli oli niin tukossa
 
seitsemän äiti
minä annan lisäksi vieläkin aloe juomaa ja luontastuote kaupan nestemäistä MALVASEN 5. ollut tehokasta. olen itse testannut. aluksi kolme kertaa päivässä kahden kuukauden ajan ja sit kerran päivässä jo kauan ja edelleen jatkan. kannattaa kokeilla....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 06:54 Mamma02 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 20:54 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 20:12 Mamma02 kirjoitti:
Meillä kokeiltiin kaikki mahdollinen(ulostuslääkkeet,peräruiskeet,ruokaaine dietit ym) mutta mikään ei tehonnu,tuli pelkkää ohivuotoa.
Ei ola,minkälaista on? Ja miten käytetään??
Aloe vera geeli on 90-96%,riippuu minkä makuisena haluaa ostaa.Nautitaan sisäisesti.Varmasti auttaa ummetukseen,muttei välttämättä heti.Voi mennä monta viikkoakin lapsella,aikuisella kauemminkin.Se on ykslöllistä miten alkaa vaikuttamaan.Maustamaton on 31e l,persikan makuinen 34e/L,karpalo-omena 31e/L.Googleta FLP,JÄLLEENMYYJÄT,niin löydät paikkakuntasi jälleenmyyjän jolta voit tilata.
Aloe veran teho perustuu sen puhdistavaan vaikutukseen.Se poistaa elimistöstä kuona-aineita,myös suolistosta.Se sisältää 75 ihmiselle välttämätöntä ravintoainetta,on siis myös hyvä lisäravinne.
 

Yhteistyössä