Paha turvotus sisemmissä häpyhuulissa. Mikä vaivana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gynellekko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gynellekko?

Vieras
Jo n. viikon ajan olen huomannut valkovuodon olevan ns. kokkareista ja tosi huonosti irtoavaa. Pesemälläkään kun ei meinaa lähteä. Tänään huomasin myös että sisemmät häpyhuulet ovat etenkin klitoriksen kohdalta aivan järkyttävän suureksi turvonneet. Vähän kuin olisi pingispallo jalkojen välissä..
Ei kutise, mutta on kosketusarka. Ei ongelmia virtsatessa jne.
Käytän e-pillereitä, seksiä viimeksi pari viikkoa sitten. Mikä voisi olla vikana? Hiiva?
Ja viitsikö nuori nainen soittaa gynelle tämän asian suhteen? Pitääkö gynelle sheivata :s

Help please!

Veikkaan hiivatulehdusta. Jo valkovuodon vuoksikin.
Ja hiiva turvottaa kyllä häppäreitäkin.

Jos sulla ei ole kotona mitään hiivalääkettä, niin jos löytyy piimää tai maustamatonta jogurttia niin laita sitä ensiapuna siteeseen ja side pöksyihin. Syö/juo myös sitä hapanmaitovalmistetta.
Huomenna haet apteekista hiivalääkkeen, vaikka Canesten kun siinä on se voide mukana. Jos ei sillä helpota, niin soita aikaa gynelle. Ja tietysti viitsii soittaa kun aihetta on.

Gynelle ei tarvii sheivata, ne karvat on ihan luonnollinen juttu.

En usko että kyse on sukupuolitaudista. Itse kävin testeissä helmikuussa ja kumppani viime syksynä, ei mitään tauteja. Kai se hiiva voi sitten olla. Huomenna varmaan on apteekit kiinni, mutta jos yrittäis selvitä vielä kotona. :p

En usko että kyse on sukupuolitaudista. Itse kävin testeissä helmikuussa ja kumppani viime syksynä, ei mitään tauteja. Kai se hiiva voi sitten olla. Huomenna varmaan on apteekit kiinni, mutta jos yrittäis selvitä vielä kotona. :p

No hae huomenna ainakin sitä piimää. Ja koita nyt vältellä sokeria ja vaaleita viljoja.
Suihkutella kannattaa lämpöisellä vedellä. Mutta älä kuivaa liian rankalla kädellä ettei tuu haavaumia. Ja yön nukut ilman housuja.

Sitten kun saat sen hiivalääkkeen, niin ei haittaa vaikka mieskin hiukan laittais sitä voidetta.

Yhteistyössä