Paha olo ja pyörryttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaivosohva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaivosohva

Vieras
Eilen aamulla kun nousin ylös, alkoi heti pyörryttävä olo. Koko maailma keinuu, oli sitten silmät kiinni tai auki, sekä seisoessa että maatessa. Jatkui koko eilispäivän, ja tänään herätessäni huomasin että sama jatkuu. Kävelykään ei onnistu suoraan kun päässä heijaa kuin kännissä olisi :(
Mitä ihmettä tää on? Raskaana en ole se on varmaa, olen syönyt hyvin ja nukkunut tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28135872:
Tai sitten oot jumituksissa niska-hartiaseudulta.

Mulla on kyllä toinen hartia/olkapää ollut aika kipeänä ja jumissa jo parin kuukauden ajan... Toivottavasi ei vatsatautia kuitenkaan :( On vain ihan hirveän ahdistava olo, kun koko maailma heijaa koko ajan, eikä pysty mitään tekemään...

Mä aloin oirehtimaan juuri tollatavalla asuntomme huonoon sisäilmaan joka loppupeleisää selvisi todella laajoiksi ja vakaviksi homeongelmiksi.. Mulle kans tyrkytettiin niskajumeja ja hierojille menikin rahaa satoja euroja eikä apua tullut..

Tai matala verenpaine. Mulla usein noita oireita + hirvee väsymys ja sillon yleensä verenpaineet alhaalla. Toinen mikä mulla tekee tollase olon on niska- hartiajumi.

Jos on kaatavaa ja tuntuu, että silmätkin liikkuu mukana kun yrittää kohdistaa johonkin niin on korvaperäistä asentohuimausta (joku jo linkitti). Ei mitään vakavaa. Menee ohi yleensä itsestään. Mulla oli itselläni tuo kerran. Alkoi ensin sillä, että tuntui etten osaa enää kävellä: astuin vähän harhaan ja huojuin. Seuraavana yönä kun heräsin vessaan pyöri koko huone silmissä! Aamulla tk:hon ja matkalla autossa meinasi laatta lentää..

Yhteistyössä