?
:(
Vieras
Sovittiin mieheni kanssa tapaamispaikka kauppakeskuksessa aulaa,eikä mies ollut kerennyt sinne painelin sitten kauppaan edeltä (mulla on paniikki ja keskittymisvaikeuksia joskus,en voi jäädä paikoilleni odottamaan)soitin miehelle että olen kyseisessä kaupassa ja mies kysyi missä siellä,sitten harmikseni en pystynyt keskittymään kun huomioni herpaantui toiseen asiaan (mies tietää ongelmista) niin mieheni huusi puhelimeen että liimanhaistelija hörhö ym.enkä todellakaanitse voi ongelmilleni mitään,niin oli kamalaa miten hermostui 
Ikinä en ole mitään liimaa haistellut ja en voi ymmärtää miten rakas ihminen voi haukkua julkisella paikalla,laitoin luurin kiinni.Mies tuli lapsen kanssa pian luokseni ja jatkoi solvaamista että hermostutin sen kun olen niin hörhö
Sanoin etten voi sille mitään että huomio katkesi niin jatkaa vaan kokoajan,hävetti kamalasti olla siellä kaupassa
Meni taas kokonaan itsetunto ja omanarvontunto olla tälläinen vajaa?
Ikinä en ole mitään liimaa haistellut ja en voi ymmärtää miten rakas ihminen voi haukkua julkisella paikalla,laitoin luurin kiinni.Mies tuli lapsen kanssa pian luokseni ja jatkoi solvaamista että hermostutin sen kun olen niin hörhö
Sanoin etten voi sille mitään että huomio katkesi niin jatkaa vaan kokoajan,hävetti kamalasti olla siellä kaupassa