Paha maku suussa eilisen juurihoidon jälkeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muilla ollut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muilla ollut?

Vieras
Mistä voisi johtua? On semmoinen hieman kitkerä ja aavistuksen metallimainen maku. Mulla tehtiin eilen toista kertaa samaan hampaaseen juurihoito. Avasi edellisen paikan ja rassasi kanavat sekä laittoi jotain nastoja sinne ja ihan alkuun hyvin voimakkaan makuista ainetta. Nyt on tänään ollut leuka kipeä tuon hampaan kohdalta ja suussa maistunut pahalta. Minulla on viisurin tulehdukseen vielä päällä antibioottikuuri. Onko muilla ollut tälläistä? Meneekö itsestään ohi vai pitäisikö mennä h-lekuriin uudestaan?

mulla on nyt juurihoito kesken ja tuossa tiistaina kävin toista kertaa. ei mulla ainakaan tullu mitään ylimäärästä makua suuhun ja mulla kanssa nyt laitettiin juuriin jotku täytteet ja vielä yks käynti jälellä jollo laitetaan lopullinen paikka.

tehtiinkö sulle nyt vasta se lääkeaine-juttu, ei siis lopullista paikkaa vielä päällä? Mullakin maistui muutaman päivän ihan kamalalta suussa, se oli kuulemma siinä juurikanavaan laitettavassa aineessa maistuva neilikka.
Se maku laimeni muutamassa päivässä ja sitten loppui kokonaan kun se hammas avattiin viimeisen kerran ja laitettiin se lopullinen paikka päälle. On kyllä kammottava maku ja kaikki mitä syö, maistuu siltä neilikalta, karvaalta ja pahalta.. Mutta kuuluu asiaan, ei sulla oo mitään vakavaa :)

Joo, laitettiin nyt jotkut toiset aineet kans samalla kun laitto jotain nastoja tonne hampaan juuristoihin. Avataan maaliskuussa vielä uudestaan tuo hammas ja sitten vasta se varsinainen paikka ois tarkoitus siihen laittaa. Eli voi siis ihan hyvin olla niitä lääkeaineita. :)

Yksi päivä hampaan paikkauksen jälkeen pahaan makuun ei ole paljoa, kun minulla on kestänyt jo 2,5 viikkoa. Takahammas paikattiin jollain ienomeerillä. Minun pitäisi varmaan vaihdattaa se paikka. Onko tietoa, olenko allerginen sille aineelle vai miksi?

Yhteistyössä