Pah. IKINÄ ei oo käyny näin

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie olin nukahtanu sohvalle yöllä ja mies ei oo kantanu minua sänkyyn :kieh: Nyt vaan aamulla tuli minua tökkimään että "siinäkös oot nukkunu".... Mur. AINA tähän asti se on yöllä heränny ko en oo ollu sen vieressä potkimassa ja pyörimässä ja käyny sitte minut noukkimassa mihin sitte olenki nukahtanu... :'( Onkohan meijän parisuhe menny pilalle lopullisesti ko se ei ennää öisin kaipaa minua viereensä :snotty: :xmas:

Ikää oli? Ilmeisesti yli 5 kun siinä kirjottelet. Meidän 5v tyttökin tietää että ellei ymmärrä mennä omaan sänkyyn nukkumaan niin jää yksin alas nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Eikös se niin vähän ole että lapsi viimeistään arkipäiväistää suhteen monella saralla. Teidän vauva ilmeisesti nukkuu jo öisin eikä heräile.

On nukkunu jo pitkään heräämättä. Mut nii, mies on aina sanonu että heräilee yöllä jatkuvasti jos en oo sen vieressä, kuulema niin tottunu minun möyryämiseen. Sitte jos on rauhallista niin herää miettiin onko kaikki kunnossa... :D No nyt ei vissin sitte kuitenkaan häirinny rauhallisuus.

ei tuo pelkästään arkea vaan se vie useassakin tapauksessa koko parisuhteen. Siis lapset ja niiden saanti. Ei kaikilla mutta aika monella. Meillä ei ole 7v ollut enää parisuhdetta.

Yhteistyössä