Mäkin kyllä syön aika taidokkaasti mutta maalata en osaaAlkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:Mä osaan syödä
Ja joidenkin mielestä maalata..
miten joku voi rakastaa silittämistäAlkuperäinen kirjoittaja endie:mä osaan silittää ja viikata vaatteet hyvin, nätisti ja nopeesti.
ja rakastan sitä hommaa vielä kaikenlisäks =)
No taito se on tuokin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mä olen hyvä panopuu. Ei tarvi ehkäisyä hoitaa erikseen eikä silti pyöri äpärät jaloissa. :kieh:
Neulominen on myös minun "erityistaito"Alkuperäinen kirjoittaja BDB:Mä osaan neuloo Se on just SE mun juttu Syömisen kans hallitsen..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä olen aina osannu suututtaa ihmisiä ja helposti. Kaikki vaan ei jostain kumman syystä oikeen tunnu arvostavan sitä :saint:
osaatko ihan siis oikein jotain lauluja piereskellä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä piereskelen aika taidokkaasti
No sä osaat vinkata ihmisille mimmoset matot niiden koteihin sopii Ja sulla on muutenkin hyvä mattosilmä. Mä :heart: sun olkkarinmattoAlkuperäinen kirjoittaja as if:Hemmetti mä en keksi mitään :snotty:
Mikä mukamas on merkityksetönAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Muutamassa merkityksettömässä asiassa.
voi kuule,helposti!Alkuperäinen kirjoittaja chef:miten joku voi rakastaa silittämistäAlkuperäinen kirjoittaja endie:mä osaan silittää ja viikata vaatteet hyvin, nätisti ja nopeesti.
ja rakastan sitä hommaa vielä kaikenlisäks =)
Noooh, jos ei nyt liiaksi rueta kehuskelemaan :saint: mut laivan sumutorven virkaa mä voisin hoitaa hyvin mallikelpoisestiAlkuperäinen kirjoittaja chef:osaatko ihan siis oikein jotain lauluja piereskellä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä piereskelen aika taidokkaasti