Pärjäisitkä sinä viiden lapsen kanssa yksin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kyllä pärjäisin (jos kaikki muksut omia, vieraiden kanssa en pärjää..)! Tuosta vanhimmasta on jo varmaan vähän apuakin, ainakin voi pari minuuttia vahtia pienempiä/viedä roskia/ tyhjentää tiskaria jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
kyllä pärjäisin (jos kaikki muksut omia, vieraiden kanssa en pärjää..)! Tuosta vanhimmasta on jo varmaan vähän apuakin, ainakin voi pari minuuttia vahtia pienempiä/viedä roskia/ tyhjentää tiskaria jne...
Heh, pisti naurattamaan tuo että 16v voi pari minuuttia vahtia pienempiä... Mulla 15v on jo pitkään hoitanut veljeään kun olen itse harrastuksissa yms.
Täällä palstallahan on jumalauta teiniäitejä jotka on nuorempia. :eek:
 
ap
No pyörittelen tässä, et jos raskaus menis ok ja vauva olis suht helppo ni sitte ei mitään hätää olis, mut ei kaikki kuitekaa mee aina ihan putkee. Alku viikoilla oon ja pitäis päättää et pärjääkö oikeesti :( aika vaikee tilanne.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
kyllä pärjäisin (jos kaikki muksut omia, vieraiden kanssa en pärjää..)! Tuosta vanhimmasta on jo varmaan vähän apuakin, ainakin voi pari minuuttia vahtia pienempiä/viedä roskia/ tyhjentää tiskaria jne...
Heh, pisti naurattamaan tuo että 16v voi pari minuuttia vahtia pienempiä... Mulla 15v on jo pitkään hoitanut veljeään kun olen itse harrastuksissa yms.
Täällä palstallahan on jumalauta teiniäitejä jotka on nuorempia. :eek:
Joo siis kun mun nuorin on nyt 2v niin kyllä 16v hoitaa sitä vaikka vähän pidempiäki aikoja ja vie leikkipuistoo sun muuta :)

Mut sit kun tulee sairastamisia sun muuta niin on aika nesteessä yksin.
 
ä4
itsellä on neljä. 9v - 6kk ikäiset. todellakin uskon pärjääväni ja pärjäänkin ilman tukiverkostoa (asutaan ulkomailla ). kouluikäiset osallistuvat myös tähän pyörittämiseen.
 
vieras
Kyllä pärjäisin, vaikka rankkaa se olis siinä mielessä, että kaikki vastuu olis itsellä. Mutta niin se päävastuu arjesta taitaa nytkin olla. Pitää myös varoa sitä, ettei liikaa kuormita isoja lapsia. Sopivasti vastuuta, mutta myös nuoren elämää.
 
ap
No ei se viiden hankkiminen ollu mullakaan suunnitelmissa, mut ehkäisystä huolimatta huomasin et on vauva tulossa :( mies otti ja lähti samoilla mainigeilla. Ja nyt funtisin että mitä tässä tekee. Vauva sopis muuten elämään just nyt, mutta mietityttää että miten sitä pärjäis tän porukan kanssa kokonaan yksin. Tosin yksin olis helpompaa kuin ton soon tobee exän kanssa. Mut aika hankala tilanne on :(
 

Yhteistyössä