epätietoinen
Siinähän se tulikin jo otsikossa. Vauva syntyy syyskuun lopulla ja mietin että onko pakkauksen haalari mistään kotoisin vai tarviiko ostaa joku reima?
Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
no kun oon tänään menossa hakemaan huutonetistä ostamaani turvakaukaloa ja sillä myyjällä oli kivan näköinen reiman 62 haalari myynnissä. lähtöhinta oli 15 euroa mutta ostaheti hinta 25 euroa. vihjasin että voisin olla kiinnostunut niin otti sen pois myynnistä, mut emmä siittä kyl 25 euroo ehkä haluis maksaa..Alkuperäinen kirjoittaja Kirppari:Pärjäät kyllä, mutta voit ostaa pienemmän toppahaalarin vaikka kirpparilta, koska yleensä ä-pakkauksen haalari sopii parhaiten 74 cm lapselle. Itse ehkä ostaisin jonkin 62-68 cm toppapuvun niin se menisi alkuksi. Kirpputorilta saa varmaan noin viidellä eurolla mieluisen!
Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
Makuasioita, makuasioita. Mun mielestä taas moni Reimatec ja Ticket on rumia ja niitä on KAIKILLA! Mutta mitä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
ON VAAN NIIN RUMIA aina. Itse en ole ottanut pakkausta yhdellekään lapselleni. Vaatteita ei olisi tullut käytettyä.
Itse liputan Ver de Terreä ja Burrea. Reimatec never. Ticket juuri ja juuri.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Makuasioita, makuasioita. Mun mielestä taas moni Reimatec ja Ticket on rumia ja niitä on KAIKILLA! Mutta mitä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
ON VAAN NIIN RUMIA aina. Itse en ole ottanut pakkausta yhdellekään lapselleni. Vaatteita ei olisi tullut käytettyä.
Ihan samaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Itse liputan Ver de Terreä ja Burrea. Reimatec never. Ticket juuri ja juuri.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Makuasioita, makuasioita. Mun mielestä taas moni Reimatec ja Ticket on rumia ja niitä on KAIKILLA! Mutta mitä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
mulla on jo kaks äippiksen haalaria kun sain kummitytöltä käyttämättä jääneen haalarin ja aijon ottaa oman pakkauksen... mut kai mä ostan ton reimankin kun siinä on sit kaks pipaakin mukana niin ei se niin tavattoman kallis oo...Alkuperäinen kirjoittaja mm:Ei muuten haittaa yhtään, jos teillä on kaksi haalaria! Mun poika oli pienestä pitäen ihan järkyttävä pulauttelija ja sitä toppahaalariakin sai pestä harva se päivä. Olisi mennyt hermot ihan tyystin, jos ei olisi ollut kakkoshaalaria käytössä. Se toppahaalari kuitenkin kuivaa pesun jälkeen yllättävän pitkään.
Niinpä niin. Vaan itse aloitit kysymisen minulta. "Tuleeko äippäpuvun vaatteista traumoja" Mutta totta puhut, minulle on ihan sama,missä market haalarissa lapsesi menevät...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan samaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Itse liputan Ver de Terreä ja Burrea. Reimatec never. Ticket juuri ja juuri.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Makuasioita, makuasioita. Mun mielestä taas moni Reimatec ja Ticket on rumia ja niitä on KAIKILLA! Mutta mitä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
Ihanan ylimielistäAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Niinpä niin. Vaan itse aloitit kysymisen minulta. "Tuleeko äippäpuvun vaatteista traumoja" Mutta totta puhut, minulle on ihan sama,missä market haalarissa lapsesi menevät...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan samaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Itse liputan Ver de Terreä ja Burrea. Reimatec never. Ticket juuri ja juuri.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Makuasioita, makuasioita. Mun mielestä taas moni Reimatec ja Ticket on rumia ja niitä on KAIKILLA! Mutta mitä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
Toki käytetään. Herran jestas, hieno haalari oli meidänkin lasten pakkauksissa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|
Se on pienestä kiinni, keksiikö nasevan lausahduksen. Kaikilla sitä lahjaa ei ole. Sulla ei nyt onnistunut. SorryAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihanan ylimielistäAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Niinpä niin. Vaan itse aloitit kysymisen minulta. "Tuleeko äippäpuvun vaatteista traumoja" Mutta totta puhut, minulle on ihan sama,missä market haalarissa lapsesi menevät...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan samaAlkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Itse liputan Ver de Terreä ja Burrea. Reimatec never. Ticket juuri ja juuri.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Makuasioita, makuasioita. Mun mielestä taas moni Reimatec ja Ticket on rumia ja niitä on KAIKILLA! Mutta mitä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Ei kai vaatteista traumoja tule, vai sinustako tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Joo, ihan oikeasti. Miksi ei, saako se lapsi traumoja siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Käytättekö te oikeasti äítiyspakkauksen haalaria? :|