Päivi Räsänen, tuo valtakunnan pahin kiihoittaja, on tänään käräjillä vastaamassa syytteisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sanotaanko raamatussa että homoja pitää vihata? Tai, että heitä ei saa rakastaa?
Ainakin Mooseksen laki käskee vain yksinketrtaisesti ottamaan nirrin pois.
Siitä, onko tuo teko osoitus vihasta vai rakkaudesta, ei kai puhuta mitään.
Loppukaneettina muistaakseni on käsky: Poista paha Israelista.
Tarkentakoon joku, jos kiinnostaa, mutta muistaakseni se on jotakuinkin näin.
 
Ainakin Mooseksen laki käskee vain yksinketrtaisesti ottamaan nirrin pois.
Siitä, onko tuo teko osoitus vihasta vai rakkaudesta, ei kai puhuta mitään.
Loppukaneettina muistaakseni on käsky: Poista paha Israelista.
Tarkentakoon joku, jos kiinnostaa, mutta muistaakseni se on jotakuinkin näin.
En tiedä uskonnosta hirveästi, mutta kuinka moni kristinuskoinen noudattaa näitä raakoja juttuja, eikö niitä tulkita nykyään toisin?

Jotkut islamistit heittelevät tälläkin hetkellä homoja talojen katoilta ja naivat nuoria lapsia koska koraanissa seisoo näin. Näkisin, että heidän kohdallaan ihmisoikeudet ja sivistys eivät ole antanut köyttä tulkita asioita nykypäivään sopivaksi…
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
En tiedä uskonnosta hirveästi, mutta kuinka moni kristinuskoinen noudattaa näitä raakoja juttuja, eikö niitä tulkita nykyään toisin?

Jotkut islamistit heittelevät tälläkin hetkellä homoja talojen katoilta ja naivat nuoria lapsia koska koraanissa seisoo näin. Näkisin, että heidän kohdallaan ihmisoikeudet ja sivistys eivät ole antanut köyttä tulkita asioita nykypäivään sopivaksi…
Tämä määräys olikin Moseksen laista. Muistaakseni Uuden Testamentin puolella suhtauduttiin asiaan jotenkin sävyyn "mene, äläkä enä'ä syntiä tee..."
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
vierailija
44 min. sitten Mikko Gustafsson, toimittaja

Laamanni Tuomas Nurmi keskeyttää asiaesittelyn ruokatauon ajaksi. Hänen mukaansa se on hyvä pitää, ennen kuin siirrytään häpeään ja syntiin. Istunnon on tarkoitus jatkua yhden aikoihin. Myös HS:n liveseuranta oikeussalista palaa taas viimeistään tällöin asiaan.

Mielenkiintoinen keskustelunaihe. Olen kirjoittanut häpeästä tällä palstalla.
Lispetti on täysin sokea omille kirjoituksille. Hän on hyvin selkeästi rokotevastainen ja neuvoo lukijoitaan
samaan valintaan. Eikö tämä täytä väärin käytetyn sananvapauden ja kiihottamisen lainpykälän?
MIelestäni ihan sama kuin neuvoisi kävelemään tai ajamaan liikenteessä päin punaista.
Ko. nimimerkki kuluttaa tällä palstalla äärettömän paljon aikaansa ja vaikuttaa henkisesti lapselta.
En viitsi vaihtaa ajatuksia lasten huoltajan kanssa, jolla on täysin vastuuttomat mielipiteet.
Toisekseen voin pahoin hänen älyttömästä sydänhymiöiden käytöstä.
Keski-ikäinen pissis, joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Jatkakaa te muut palstalaiset hänen viihdyttämistä.
Sitä hän täältä kaipaa. Joku päivä joku tosikko lukija saattaa lähestyä häntä vastaamaan kirjoituksistaan.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
44 min. sitten Mikko Gustafsson, toimittaja

Laamanni Tuomas Nurmi keskeyttää asiaesittelyn ruokatauon ajaksi. Hänen mukaansa se on hyvä pitää, ennen kuin siirrytään häpeään ja syntiin. Istunnon on tarkoitus jatkua yhden aikoihin. Myös HS:n liveseuranta oikeussalista palaa taas viimeistään tällöin asiaan.

Mielenkiintoinen keskustelunaihe. Olen kirjoittanut häpeästä tällä palstalla.
Lispetti on täysin sokea omille kirjoituksille. Hän on hyvin selkeästi rokotevastainen ja neuvoo lukijoitaan
samaan valintaan. Eikö tämä täytä väärin käytetyn sananvapauden ja kiihottamisen lainpykälän?
MIelestäni ihan sama kuin neuvoisi kävelemään tai ajamaan liikenteessä päin punaista.
Ko. nimimerkki kuluttaa tällä palstalla äärettömän paljon aikaansa ja vaikuttaa henkisesti lapselta.
En viitsi vaihtaa ajatuksia lasten huoltajan kanssa, jolla on täysin vastuuttomat mielipiteet.
Toisekseen voin pahoin hänen älyttömästä sydänhymiöiden käytöstä.
Keski-ikäinen pissis, joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Jatkakaa te muut palstalaiset hänen viihdyttämistä.
Sitä hän täältä kaipaa. Joku päivä joku tosikko lukija saattaa lähestyä häntä vastaamaan kirjoituksistaan.
Lopeta. Et tee muuta kuin otat aina yhden palstalaisen hampaisiisi ja aloitat kiusaamisen.

Rokotteiden vastustamista ei voi verrata punaisia päin kävelyyn, koska edellinen ei ole rikos, mutta jälkimmäinen on.
 
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE ja ruuttis
vierailija
44 min. sitten Mikko Gustafsson, toimittaja

Laamanni Tuomas Nurmi keskeyttää asiaesittelyn ruokatauon ajaksi. Hänen mukaansa se on hyvä pitää, ennen kuin siirrytään häpeään ja syntiin. Istunnon on tarkoitus jatkua yhden aikoihin. Myös HS:n liveseuranta oikeussalista palaa taas viimeistään tällöin asiaan.

Mielenkiintoinen keskustelunaihe. Olen kirjoittanut häpeästä tällä palstalla.
Lispetti on täysin sokea omille kirjoituksille. Hän on hyvin selkeästi rokotevastainen ja neuvoo lukijoitaan
samaan valintaan. Eikö tämä täytä väärin käytetyn sananvapauden ja kiihottamisen lainpykälän?
MIelestäni ihan sama kuin neuvoisi kävelemään tai ajamaan liikenteessä päin punaista.
Ko. nimimerkki kuluttaa tällä palstalla äärettömän paljon aikaansa ja vaikuttaa henkisesti lapselta.
En viitsi vaihtaa ajatuksia lasten huoltajan kanssa, jolla on täysin vastuuttomat mielipiteet.
Toisekseen voin pahoin hänen älyttömästä sydänhymiöiden käytöstä.
Keski-ikäinen pissis, joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Jatkakaa te muut palstalaiset hänen viihdyttämistä.
Sitä hän täältä kaipaa. Joku päivä joku tosikko lukija saattaa lähestyä häntä vastaamaan kirjoituksistaan.
👍
 
44 min. sitten Mikko Gustafsson, toimittaja

Laamanni Tuomas Nurmi keskeyttää asiaesittelyn ruokatauon ajaksi. Hänen mukaansa se on hyvä pitää, ennen kuin siirrytään häpeään ja syntiin. Istunnon on tarkoitus jatkua yhden aikoihin. Myös HS:n liveseuranta oikeussalista palaa taas viimeistään tällöin asiaan.

Mielenkiintoinen keskustelunaihe. Olen kirjoittanut häpeästä tällä palstalla.
Lispetti on täysin sokea omille kirjoituksille. Hän on hyvin selkeästi rokotevastainen ja neuvoo lukijoitaan
samaan valintaan. Eikö tämä täytä väärin käytetyn sananvapauden ja kiihottamisen lainpykälän?
MIelestäni ihan sama kuin neuvoisi kävelemään tai ajamaan liikenteessä päin punaista.
Ko. nimimerkki kuluttaa tällä palstalla äärettömän paljon aikaansa ja vaikuttaa henkisesti lapselta.
En viitsi vaihtaa ajatuksia lasten huoltajan kanssa, jolla on täysin vastuuttomat mielipiteet.
Toisekseen voin pahoin hänen älyttömästä sydänhymiöiden käytöstä.
Keski-ikäinen pissis, joka ei halua kasvaa aikuiseksi. Jatkakaa te muut palstalaiset hänen viihdyttämistä.
Sitä hän täältä kaipaa. Joku päivä joku tosikko lukija saattaa lähestyä häntä vastaamaan kirjoituksistaan.
Åhooh! Olipas purkaus.:D

Btw. En ole keski-ikäinen, se lienee tärkeintä korjata nyt heti.😆

Enkä ole kehottanut olla ottamatta rokotetta. Olen jopa kirjoittanut koronaketjussa, että ei kannata toimia kuten minä: ollessani koronalle altistuneen kanssa. Itse olen ollut rokottamattomana koronapositiivinen ilman mitään oireita. Samoin useat ystäväni.
Olen edelleen sitä mieltä että riskiryhmä tulee suojata koska rokote nostaa immuniteettia muutamaksi kuukaudeksi. Jatkosta en osaa sanoa, ei voi buusteroida loputtomiin, ainakaan näillä rokotteilla. THL:n johtaja yhtyy kantaani ihan valtamediassa.

Levität minusta valheita - tuo ei ole kovin hedelmällistä.
Se, että olemme eri mieltä asioista ei oikeuta sinua valehtelemaan.
Miksi et mielummin hyökkäisi kimppuuni asiaperustein, se olisi rehtiä.

Minä olen valmis paiskaamaan kättä tässä ja nyt, sekä sopimaan, että asiat asiana ja ketjuissa nähdään - toivottavasti tiedoilla höystetyin perusteluin.👍
Miten on?

Edit:
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ja vielä tämäkin: 😍
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE
vierailija
Åhooh! Olipas purkaus.:D

Btw. En ole keski-ikäinen, se lienee tärkeintä korjata nyt heti.😆

Enkä ole kehottanut olla ottamatta rokotetta. Olen jopa kirjoittanut koronaketjussa, että ei kannata toimia kuten minä: ollessani koronalle altistuneen kanssa. Itse olen ollut rokottamattomana koronapositiivinen ilman mitään oireita. Samoin useat ystäväni.
Olen edelleen sitä mieltä että riskiryhmä tulee suojata koska rokote nostaa immuniteettia muutamaksi kuukaudeksi. Jatkosta en osaa sanoa, ei voi buusteroida loputtomiin, ainakaan näillä rokotteilla. THL:n johtaja yhtyy kantaani ihan valtamediassa.

Levität minusta valheita - tuo ei ole kovin hedelmällistä.
Se, että olemme eri mieltä asioista ei oikeuta sinua valehtelemaan.
Miksi et mielummin hyökkäisi kimppuuni asiaperustein, se olisi rehtiä.

Minä olen valmis paiskaamaan kättä tässä ja nyt, sekä sopimaan, että asiat asiana ja ketjuissa nähdään - toivottavasti tiedoilla höystetyin perusteluin.👍
Miten on?
ääh, sää oot nyt ihan tylsä kun vaadit palstalaisilta asiallista keskustelua faktapohjalta

tän palstan idea on just siinä että täällä länkytetään pasadeenaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä