Päiväunet ulkona ja pakkasraja?

Meillä 1v4kk ikäinen lapsi nukkuu vielä päiväunet ulkona (2-4h) ja oon miettinyt että missä lämpötilassa vielä uskaltaa nukuttaa siellä? Nukkuu siis Emmaljungan Duo Edge ratasosassa jos sillä nyt jotain merkitystä on :snotty:

Toki pakkasen purevuuteen vaikuttaa tuuli jne. mutta jotain suuntaa antavaa neuvoa kaipaisin... Viime talvena kun nukkui vielä vaunuosassa ja pussissa niin se oli kuitenkin suojaisempi ja lämpimämpi koska vaunukopan pohjakin oli lämpöä varaava. Nyt sitten ikää enemmän mutta vaikuttaako se loppujen lopuksi pakkasrajoihin?

Lämpöpussi tarkoitus hankkia, kunhan vaan löytäisin sellaisen joka on tarpeeksi iso ja pitkä taaperoikäiselle ja siinä pitäisi olla myös aukot rattaiden valjaille.

Eli hyviä vinkkejä otetaan vastaan myös tuosta lämpöpussista :wave:

vaavin äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
ne aukot voi tehdä myös itse.
Mä en kyl tekis, ne pussit on kuitenki tosi kalliita niin eipä huvita käydä saksimaan, laskee ainakin jälleenmyyntiarvoo. Niitä saa ihan sellaisiakin et on ne reiät jo valmiina siististi tehty ;)

suvi-tuuli
meillä vajaat 1v ja reilut 2v. nukkuvat rattaissa päikkärinsä ihan johdonmukaisesti, nyrkkisääntö on että pitää pukea päälle 10 astetta kylmemmän sään mukaan, siis jos ulkona 5 astetta pitää laittaa reilusti päälle kuin olisi se 15 astetta..toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan, nyt ja harso eteen.
minä olen kylmemmällä säällä (esim.eilen kun ulkona oli 8 astetta pakkasta) pitänyt emman lämpöpussia, oli tosin liian kuuma mutta siis pussi on hyvä, tosin 2 vuotiaallel saisi olla pidempi, onneksi siitä saa avattua jalkaosaa. mutta siis emman pussi on edullinen ja tosilämmin.

Yhteistyössä