Niistä entisistä voi tehdä pyöräkorjaamoita tai rengashotellejaJämsän sairaala on niin huonossa kunnossa että aivan hyvin voidaan sulkea koko rakennus. Tampereelle TAYSiin noin tunnin matka ja Jyväskylän keskussairaalaan 45 min ja junalla n 30 min. Jos jotain vakavampaa tulee niin ambulanssi vie jompaan kumpaan.
Nurin koko kortteli.Niistä entisistä voi tehdä pyöräkorjaamoita tai rengashotelleja
Silti syötetään sellujauhoa, joka turvottaa/kerää nestettä"Syömisessä muuttuivat sekä rytmi, laatu ja määrä. Törnqvist syö viisi ateriaa päivässä ja tekee itse eväät töihin.
– Mihinkään karppaushommiin en ole lähtenyt, mutta olen silti vähentänyt hiilihydraatteja ja lisännyt proteiinia. Kasvisten määrää olen lisännyt, minkä lisäksi olen välttänyt turhaa sokeria ja rasvaa."-eihän karppauksessakaan turhaa rasvaa syödä
-IL-
Ei sentään kaikille tehdä lihavuusleikkauksia
Jos yleensä lähtee hakemaanAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:Jämsän sairaala on niin huonossa kunnossa että aivan hyvin voidaan sulkea koko rakennus. Tampereelle TAYSiin noin tunnin matka ja Jyväskylän keskussairaalaan 45 min ja junalla n 30 min. Jos jotain vakavampaa tulee niin ambulanssi vie jompaan kumpaan.
purkaminen maksaa myös vai onko se pois laskuista?Nurin koko kortteli.
Sepä se.Jos yleensä lähtee hakemaan
Mitä se kodinhoitaminen auttaa?Kodinhoitajien virkoja joka kylään nyt
Ja hoitajia. Kuuluuhan nekin jonkun palkkalistoille.Onhan niitä kotiavustajia.
Voivat olla myös yksityisyrittäjiä.Ja hoitajia. Kuuluuhan nekin jonkun palkkalistoille.
Niin maksaa ylläpitäminenkin.purkaminen maksaa myös vai onko se pois laskuista?
Suomen pitäisi käyttää miljardeja enemmän terveydenhuoltoon, jotta käyttäisimme saman osuuden bruttokansantuotteesta kuin muut pohjoismaat. Tämän on itse ministeri Juuso todennut. Nyt leikataan entisestäkin, tosin pörriäisille riittää puolisen miljardia euroa.
Ihmiset eivät kaadu kotonaan sotkuihin ja pysyvät liikkeessä, jopa terveinä kuten ennenvanhaan, kun keinutuolikin mahtui keskelle huushollia.Mitä se kodinhoitaminen auttaa?