N
"nunnu"
Vieras
Oletteko tarkkana lapsen vaatetuksessa päiväkodissa laitatteko lapsille kaikista parhaimmat vaatteet aina päälle vai puetteko samanlailla kuin olisi kotonakin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samoja sil on kotona ku hoidossakin. Eli siistiä perusvaatetta. Ei ne parhaat oo päällä kummassakaan paikassa.
Meillä sama, on hoitajillekin helpompi niin ettei tarvitse varoa vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja äiti;23175136:Puen lapseni siisteihin, mutta käytännöllisiin vaatteisiin eli tavalliset vaatteet. Jostain syystä olen erittäin tarkka sävyistä eli jos tytöllä on esim.punaiset housut niin laitan sävyyn sopivat muutkin vaatteet ja myös hiuspompulat...jopa pikkareita myöten mikäli löytyy. Pojalle kans sävy sävyyn sopivat vaatteet(ilman pompuloita) Katon aina, että ne on helposti puettavissa varsinkin tytöllä, joka menee päiväunille, ettei tartte riuhtoa ja venytellä pois päältä vaan saa ne helposti pois ite ja päälle. Suosin collegehousuja- ja paitoja, mut joskus laitan tytölle mekon+sukkahousut tms."hienomman" vaatetuksen. Oon ite p.kodissa töissä ja siel näkee aikamoisia virityksiä välillä ja mietityttää, että mitä äiti/isä on ajatellu laittaessaan sellasen hökötyksen lapsensa päälle...
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja äiti;23175136:Oon ite p.kodissa töissä ja siel näkee aikamoisia virityksiä välillä ja mietityttää, että mitä äiti/isä on ajatellu laittaessaan sellasen hökötyksen lapsensa päälle...
no sit on...jos ne on käytännölliset niin anti mennä vaan, mut muuten puuttuisin asiaan. Mikäli lapsi nukkuu päikkärit niin valikoisin vielä tarkemmin(eli ovat helposti riisuttavat/puettavat itse), jos lapsi on eskarilainen niin samapa tuo. Pääasia kunhan ne on helposti puettavissa.Entä jos lapsi on valkannut vaatteet itse...?
Entä jos lapsi on valkannut vaatteet itse...?