Päiväkodissa eka harjoittelu..

Niin tänään koitti eka harjoittelu päiväkodissa ja aikamoista ininää piti poika.. Meni kyllä paremmin mitä odotin, odotin että poika huutaisi koko sen ajan mitä siellä ollaan. Mutta ei =) , rauhallisesti katteli eka ympärille ja ihmetteli. Muita lapsia säikky vähän ku ne tuli kattoo pojua lähempää ja toi leluja. Sit alko poika hermostua muihin lapsiin ja niihin hoitajiin.. En oikein tienny mitä siinä pitäisi tehdä, tuntu pahalta jos poju ei viihdykkään tulevaisuudessa. Hoitajat katto vähän ku pojalla on tutti vielä ja muilla lapsilla ei ole. Muutenki ne katto pitkään ku poika alko itkee ja kiukuttaa siellä, ei kivaa :( . Ihan mukavaa silleen oli mutta jotenki jäi kurja fiilis :( . Huomenna uudestaan ja ulos mennään sit muiden kans. Pakko se on harjoitella mut ei oikein innostaisikaan, kai se paremmin sit alkaa sujua ajan kanssa.
 
mulla olis sitten toi hoitoon vieminen edessä kahden viikon päästä,jos vaan sais sen hoitopaikan!pitäisi lähteä ostamaan kaikenlaista vaatetta sinne,on vaan tosi haikee fiilis! :'( mutta kai se vaan täytyy myöntää että mun vauva kasvaa isoksi!!toivottavasti vaan tykkäis siellä olla,on kyllä sosiaalinen mutta välillä vähän aikuisia vierastaa.onneksi mulla on vuorotyö niin en joudu ihan joka päivä hoitoon viemään!!
 
Täällä oli sama juttu tänään. Oltiin harjoittelemassa muutaman tunnin ajan. Alku meni paremmin, jossain vaiheessa poikaa rupesi jotenkin ärsyttämään koko homma. Muut lapset olivat 2.5 vuotiaita, meidän 1.5. Muita pieniä on kyllä tulossa syyskuun alusta. Huomasin sellaisen uuden jutun kun toinen lapsi halusi tulla minun syliin niin kyllä meidän pojasta itkua riitti :/ Hän heitti muutaman legon seinään jne. Huomenna taas olisimme menossa harjoittelemaan. Silloin jätän hänet sinne muutamaksi tunniksi. Voi olla että on parempi kun äiti ei ole paikalla.
 

Yhteistyössä