päiväkodin johtaja huusi mulle puhelimessa

  • Viestiketjun aloittaja kyllä kiehuu
  • Ensimmäinen viesti
kyllä kiehuu
soitti mulle asian takia mikä selviää alla olevasta linkistä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1234064

mut ei oo todellista miten ammattitaidoton ihminen, huutaa hoitolapsen äidille :eek:

huutaminen loppu siihen kun tokasin että olenko minä jonkun holhouksen alainen: vastaus oli ei, sitten kysyin että onko poikani sun holhouksen alainen:vastaus oli ei. sitten sanoin että siinä tapauksessa se kuka lapsen hakee hoidosta ei ole sinun asiasi vaan vanhempien päätös. ja hirveä inttäminen. sano mulle vielä että kyllä tästä saadaan hänen asiansa jos mä en ITSE lasta hae. mä vastasin ai että tekemällä lastensuojeluilmoitus, no senkus teet eipä haittaa kun ei ole mitään salattavaa.tarjouduin itse soittamaan eräälle meidän kunnan sos.työntekijälle (tunnen hänet tuolta 11vuoden takaa oltas päästy yhdessä nauraa asialle). mut siis oikeesti se huusi ja esitti laittoman uhkauksen joten a.voisin valittaa hänestä ylemmälle b.voisin tehdä rikosilmoituksen (isäni on lukenut lakia ja oo kouliintunut siinä sivussa)no näistä en hälle sanonut.

se muija jakso inttää 40min asiasta, mutte lopetti hyökkäävyyden kun huomasi että mähän sanon takas mutta puolet asiallisemmin.

mikä kumma siinä on että vaikka ikää on 26v, niin se et näyttää sellaselta 19v tytöltä saa kaikki luulee etten tajua mitään? :kieh:
 
Jos sä olet ilmoittanut kirjallisesti varahakijan nimen ja ilmoittanut hoitajille että hän hakee lapsesi, ja jos siis varahakija ei ole esim. 10-vuotias tyttö, heh, koska siinä tapauksessa hoitajat kyllä käyttävät omaa harkintaansa, en näkisi asiassa ongelmaa.
 
Jos olet asiasta ilmoittanut hoitopaikkaan, eli ovat tietoisia kuka lapsen hakee, niin asiassa ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista. Ja tämä tilannehan on teillä väliaikainenkin. Ota vaan puhelu päivähoidon palvelupäällikölle!
 
Johan nyt on markkinat! :eek:

Me käytetään paljon naapuriapua (puolin ja toisin) eli kun hakee omansa niin samalla ottaa sen naapurin lapsen mukaan. Je me ei olla ilmoitettu ketään varahakijaksi, näistä naapureista on riittänyt kun soittaa hoitopaikkaan et saa antaa lapsen sen ja sen matkaan.
 
Lunatic
OHHOH, kyllä tommosesta johtajasta pitäs johonkin valittaa. Ei se sille kuulu kuka lapsen hakee, jos siitä on sanottu tarhaan että ketkä voi lasta hakea.
Sillon kun likka alotti tarhan, täytin jonkun lapun, ja siihen kirjotin että lasta saa hakea mummo ja täti.
Lisäksi laitoin että myös kaverini ja likan isä saa hakea jos ilmotan asiasta. Mummo ja täti saa hakea ilman erillisiä ilmottelujani siis.
 
kyllä kiehuu
tuota mm.hän uhkasi että tästä saadaan hänen asiansa. katsos kun mitään perusteita hänellä ei ole millä saisi itselleen em.oheishuoltajuuden, eikä mitään perusteita em, lastensuojeluilmoitukseen ole joten hän esitti laittoman uhkauksen (ei tavitse uhata henkeä tms voi silti joutua vastuuseen). lisäksi koin sen kunniaani loukkaavana ja herjaavana kun hän sanoi että minun pitää ottaa lapsestani vastuu (tämä kaikki siksi että minä kyseenalaistin HÄNEN KÄSKYNSÄ). mistä mä saan selville sen kuka on häntä ylempi? eli em mikä hakusanaksi googleen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja case:
Jos olet asiasta ilmoittanut hoitopaikkaan, eli ovat tietoisia kuka lapsen hakee, niin asiassa ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista. Ja tämä tilannehan on teillä väliaikainenkin. Ota vaan puhelu päivähoidon palvelupäällikölle!
 
Kai säkin ap ymmärrät sen, että pk:ssa ei todellakaan ole lupa antaa laste kenen tahansa mukaan, joka ilmoittaa tulleensa hakemaan nicopetterijannajessicaa. Vain ne henkilöt, jotka vanhemmat ovat kirjallisesti valtuuttaneet hakemaan lasta, saavat lapsen hakea. Ei se ole kiusantekoa, vaan oikeasti turvallisuustekijä. Jos teillä ei ole kirjallista valtuutusta siihen, että mummo saa lapsen hakea, niin silloin pk tekee laittomasti jos kuitenkin antaa lapsen mummon matkaan. Ja se on vakava rikkomus pk:lta.

Sinänsä huutaminen puhelimessa on ammattitaidotonta ja typerää, mutta ymmärtänemme senkin, että myös pk:n johtaja on ihminen eikä kone.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kiehuu :
tuota mm.hän uhkasi että tästä saadaan hänen asiansa. katsos kun mitään perusteita hänellä ei ole millä saisi itselleen em.oheishuoltajuuden, eikä mitään perusteita em, lastensuojeluilmoitukseen ole joten hän esitti laittoman uhkauksen (ei tavitse uhata henkeä tms voi silti joutua vastuuseen). lisäksi koin sen kunniaani loukkaavana ja herjaavana kun hän sanoi että minun pitää ottaa lapsestani vastuu (tämä kaikki siksi että minä kyseenalaistin HÄNEN KÄSKYNSÄ). mistä mä saan selville sen kuka on häntä ylempi? eli em mikä hakusanaksi googleen?
no ainakaan tämä, mitä tässä kirjoitat ei täytä laittoman uhkauksen kriteerejä. mutta eihän se tietenkään poista sitä tosiasiaa, että pk:n johtaja käyttäytyi asiattomasti.

ota yhteys kuntasi päivähoitotoimistoon, sieltä osaavat yhdistää sinut oikeaan paikkaan valitusta telemään.
 
ap
juu,juu mummu on varahakijoissa. mutta varahakijat saa hakea vain joskus,ei usein. mä oon kyllä itteeni tyytyväinen etten menettänyt hermojani. lopulta hän myönsi että päätös on vanhempien, mutta en silti saisi laittaa mummoo hakee. kun se on vanhempien vastuulla hakea lapsi. mua kyllä melkein naurattaa se miten tollasessa toimessa voi olla ihminen joka ei osaa ratkaista asioita huutamatta
 

Yhteistyössä