Päivähoitoasiaa

Elikkästä neiti menee hoitoon huhtikuun alussa ja olen hakemuksen jättänyt jo marraskuussa eli se 4kk ennen hoidon tarvetta-rhto täyttyy.

Nyt rupes vaan pelottamaan kun tuttava sanoi että vantaalla huono tilanne ettei vapaita hoitopaikkoja ole.Mutta eikös kunnan ole pakko tavallaan järjestää se???

Mulla töihin sitovasti ilmoitettu että työt alkaa silloin ja silloin.

Ja en halua mitään syyllistäviä mielipiteitä kiitos..muutenkin paha olo jo tästä asiasta..

Ja vaateiden nimikoinnista.Olen tekstiilitussilla merkekannut pelkän sukunimen pesulappuihin.

v
mutta se hoitopaikka voi olla missäpäin vantaata tahansa. Ehkä olis kumminkin parempi laittaa se lapsen etunimi niihin pesulappuihin. En minä ainakaan hetpaikalla muista kaikkien 20 hoitolapsen sukunimeä..

ohis
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kyllä kunnan on pakko järjestää hoitopaikka!
Joo, niin mullekin kaikki hoki. Hain täältä Nokialta paikkaa kun sain työpaikan eikä hoitopaikkaa löytynyt. Tarjosivat viimein paikkaa pph:lta 8 kilometrin päästä, toiselta puolelta kaupunkia. En voinut ottaa sitä, koska ei ole autoa ja työpaikka on täysin toisessa suunnassa. Sain karenssin ja hankin sitten yksityisen hoitajan...

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Elikkästä neiti menee hoitoon huhtikuun alussa ja olen hakemuksen jättänyt jo marraskuussa eli se 4kk ennen hoidon tarvetta-rhto täyttyy.

Nyt rupes vaan pelottamaan kun tuttava sanoi että vantaalla huono tilanne ettei vapaita hoitopaikkoja ole.Mutta eikös kunnan ole pakko tavallaan järjestää se???

Mulla töihin sitovasti ilmoitettu että työt alkaa silloin ja silloin.

Ja en halua mitään syyllistäviä mielipiteitä kiitos..muutenkin paha olo jo tästä asiasta..

Ja vaateiden nimikoinnista.Olen tekstiilitussilla merkekannut pelkän sukunimen pesulappuihin.
Kannattais varmaan laittaa myös etunimi jos vaikka on sukunimi kaimoja siellä.

Vaikka laitoin siihen hoitopaikka hakemukseen 3 vaihtoehtoa jotka meille käy niin siltikinkö ne voi laittaa tytön mihin päiväkotiin tahansa?????Vaikka se olisi toislella puolella kuntaa????

Pitää varmaan soittaa huomenna sinnne päivähoito toimistoon ja kysellä.

vieras
Vaikka laitoin siihen hoitopaikka hakemukseen 3 vaihtoehtoa jotka meille käy niin siltikinkö ne voi laittaa tytön mihin päiväkotiin tahansa?????Vaikka se olisi toislella puolella kuntaa????

näimpä juuri, sehän niille riittää, kunhan on vaan saman kunnan alueelta. Arvaa Vantaallakin jos asuu Askistossa ja saa hoitopaikan Hakunilasta!! Ja työpaikka on vaikka jossain Espoon suunnalla..

Siis jos niissä paikoissa ei ole tilaa niin varmaan voi laittaa sellaiseen jossa on.

ov
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:

Siis jos niissä paikoissa ei ole tilaa niin varmaan voi laittaa sellaiseen jossa on.
Ne voi tarjota ihan mitä vain ja siten täyttää lainkirjaimen. Jos et hoitopaikkaa ota, niin saat karenssin ja tiput jonon hännille...

Yhteistyössä