Päivähoito Leppävaarassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kaipaileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kaipaileva

Vieras
Täytyis osata hakea hoitopaikkaa lapsille Leppävaarasta mutta mitään käsitystä ei ole, mitä laittaisin toiveeksi. Ajattelin koittaa onneani, josko teiltä löytyisi jotain mielipiteitä alueen päiväkodeista. Vai onko kenties parempi toivoa paikkaa ryhmiksestä?
Ja entä jos muuttaa, onnistuuko hoitopaikan vaihto?

Olen kaikista hyvistä neuvoista kiitollinen!

Ryhmiksessä voi olla aika paljon lapsia! Tai no tiedän yhden ryhmiksen missä on kirjoilla 18 tenavaa ja ne tilat on aivan liian pienet sellaiselle joukolle. Voi toki olla ettei ne kaikki ole ihan jatkuvasti samaan aikaan siellä mutta kuiteskin... Kannattaa ensin ottaa selvää teidän lähipk:t. Sitten voit varata pk:n johtajalta tutustumisajan niihin. Jokaiseen siis erikseen.

Huom! Varmimmin pk paikan saa elokuun alusta ja se hakemus pitää tälläe vuodelle pistää sisään nyt. Elokuun paikat jaetaan maalis-huhtikuun aikana.

Meillä tyttö Leppäviidan pk:ssa ja olen aivan mielettömän tyytyväinen koko päiväkotiin ja sen toimintaan. Toki se on vuoropäiväkoti, että sinne nyt ei pääse ilman vuorotyötä mutta et maininnut siitä erikseen mitään, niin ajattelin kehaista Leppäviitaa!

Kiireellisissä tapauksissa paikan saa muutaman viikon varauksella johtajalle soittamalla mutta toki tällöin ei välttämättä saa paikkaa juuri siitä päiväkodista mistä haluaisi. Meille irtosi vuonna 2007 paikka Leppäviidasta sinne soittamalla, kun tarvitsin paikan nopeasti ja yksi paikka oli auki ja se saatiin.

Muuttamisesta en osaa sanoa mitään, sitä täytyy kysyä sitten suoraan päiväkodista ja Espoon kaupungilta :)

Täytyis osata hakea hoitopaikkaa lapsille Leppävaarasta mutta mitään käsitystä ei ole, mitä laittaisin toiveeksi. Ajattelin koittaa onneani, josko teiltä löytyisi jotain mielipiteitä alueen päiväkodeista. Vai onko kenties parempi toivoa paikkaa ryhmiksestä?
Ja entä jos muuttaa, onnistuuko hoitopaikan vaihto?

Olen kaikista hyvistä neuvoista kiitollinen!

Päiväkoti Helmeä (yksityinen) ovat monet kehuneet, vaikka sijainti on vähän... No se piha ainakin on ankea.

Ajurinmäen pk on uusi ja moderni, henkilökuntakaan ei vaihdu niin tiuhaan kuin muissa alueella, mutta kaupungin laitoksena sielläkin ryhmäkoot toki aika isoja. Ryhmissä paljon myös lapsia muista kulttuureista, tämän voi nähdä myös miinuksena mutta itse arvostan että lapset oppivat pienestä pitäen elämään rinta rinnan myös erilaisista kulttuureista kotoisin olevien kanssa.

kerro nikkisi tai rekisteröi joku hotmail yms, niin saat tarkempaa jutustelua yksityisviestinä?

[QUOTE="tööt";23066150]Käväisepä Espoon kaupungin sivuilla, siellä on tietopaketteja, myös päivähoidosta.[/QUOTE]

Olen toki käynyt sivuilla montakin kertaa. Kokemuksia kuitenkin kaipaisin ja kaikenlaisia käytännön neuvoja.

Yhteistyössä