Päivähoidossa olevat

pph
Kyllä se hoitaja varmaan kertoo mitä tarvii tuoda tai jos menette päiväkotiin, niin ne hoitajat siellä.
Varavaatteet pitää olla ja asianmukaiset ulkoilutamineet. Tietenkin vaipat, tutit, tuttipullo ja rakas unikaveri, jos sellaisia on ja käyttää. Oman nokkamukin voi myös viedä.

Itse oon pakannut päivähoitolaukkuun varavaatteet (lähinnä housut, paidan, bodyn, sukat ja sukkahousut) Ulkoilutamineista olen laittanut villasukat ja toiset käsineet, sekä kurahousut. Vaippoja vein heti paketillisen hoitopaikkaan, ilmoittavat sieltä sitten kun alkavat loppumaan.

Meiän 2 v 1 kk ikäinen poika aloitti perhepäivähoidossa kaksi viikkoa sitten ja hoitolaukkuun olen pakannut päivittäin kaks vaippaa (päiväunille ja ulkoiluun- muuten ei käytä vaippaa), vara-alushousuja 3 kpl, saman verran sisähousuja, yhdet sukat ja varapaidan (mahdollisten pissavahinkojen varalle...). Lisäksi mukana on ruokalappu sekä unilelu. Ja päällä tietty asianmukaiset ulkoiluvaatteet!

Yhden vaihtovaatekerran lisäksi ulkoiluun vaihtokintaita ja villasukkia, kuravarusteet puvun mukaan eli meillä on vain kurakintaat ja saappaat. Yleensä päässä on huppulakki ja vettäpitävä lakki, ettei tarvi laittaa vaihtolakkia märillekään keleille. Ja haalarit myös vesitiiviitä. Ja näin pakkasille tietenkin paksumpia lakkeja yms...

Yhteistyössä