***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

huomenta!
KIITOS seurasta kaikille, oli kyllä hyvät ruoat :p olin kyllä niiiiiiin ähky kun kotio pääsin että röhnötin vaan sohvalla loppuillan.. =)
harmi kun oli se pitkä pöytä niin ei päässyt ihan kaikkien juttuja kuulemaan niinkuin em:n kanssa juteltiin..
umayya + siiri 34 POKS :heart:
 
MAANANTAI 4.5.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 8/28-32.........yk1.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 12/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 24/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 57/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
jeppis................kp 62/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 6/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
Kiitos kaikille eilisestä ruokaseurasta. :D Oli oikein mukavaa kuten aina. :)
Joo oli niin pitkä pöytä että vähän jakautui siitä keskeltä eikä kuullut toisen pään juttuja ollenkaan... no jos piknikillä sitten kesäkuussa istutaan ringissä niin kuullaan paremmin toisiamme. :D
 
Kiitos munkin puolesta, oli tosi hauskaa saada kasvot nimille!

Soitin tänään neuvolaan ja varauduin siihen että saan neuvola-ajan johonkin kuukauden päähän, mutta ne haluskin ottaa mut heti tällä viikolla jo neuvolaan! Eli menen nyt sitten torstaina jo ekalle neuvolakäynnille kun on vapaapäivä.
Kerroin kyllä että kierto on ollut pitkä ja oli se verikoe välissä negaa jne. mutta pitää kuulemma laskea tämän kierron alusta joka tapauksessa viikot eli nyt muka rv9 neuvolaan ja ilmeisesti jo 3viikon päästä ultraan! Jossa sitten tarkistetaan että millä viikoilla oikeasti mennään. No kyllä se siellä sitten selviää että ihan alussa ollaan.. Mut tuleepahan tehtyä alkuraskauden ultra :D

Niin ja umayya kai mut sitten voi plussanneisiin siirtää, niin epätodelliselta kun se tuntuukin... :heart: Paitsi että konkreettisesti muistuttaa olemassa olostaan kyllä koko ajan, varsinkin tänään samanlaista jomotusta kuin menkkojen aikaan, tosin lievempänä. Juoksen vähän väliä vessaan katsomaan et josko ne nyt kuitenkin alkoi mutta ei mitään...
Onko teillä muilla ollut samanlaista alussa? Ja noin yleensäkin, millaisa tuntemuksia oli ihan alkuaikoina, ois kiva kuulla kokemuksia?
 
Moikka!

Kiitokset kaikille ruokaseurasta. Ens kerran picnik kuulostaa hyvältä. Sitten mennään oikein ympyrään istumaan et kaikki varmasti kuulee kaikkia.

Jekkulille kiitos kestoista!

Jeppis: mulla oli alussa tosi epätodellinen olo. Mulla olikin sitä vuotoa, niin ne viikot sillon oli kyllä ihan tuskaa. Väsytti paljon ja rinnat oli arat. Vessahätä oli kyllä kokoajan. Nivuset oli kipeät myös. Hassua että just noita alun oireita on nyt taas.

Mansikkatee ja Hippuli 27 tasan
 
jeppis mulla oli ennen plussaa ja viikko sne jälkeen todella kovia menkkamaisia kipuja, sellaisia että luulin et tulee vuosisadan menkat.. eli kuuluu toimenkuvaan.. kiva juttu et pääset neuvolaan noin pian, siitä se alkaa :D
mansikkatee haluatko noi munkin kestot?

kiva että teil oli mukava tapaaminen :D
 
TIISTAI 5.5.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 9/28-32.........yk1.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 13/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 25/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 58/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 7/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa
jeppis,1.tulossa,Asikkala




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
jeppis onnea siis :heart: plussanneisiin sinut siirsin :) ja joo, koko ajan piti alussa juosta veskissä, menkkajomotuksia lytyi ja kaikenmaailman muitakin ihme tuntemuksia sitä masussaan tunsi kun niitä oikein herkkiksenä kuunteli. rinnat olleet kahdella kerralla tosi arat, nyt oli vaan sellaset pinkeet ja hieman kuumottivat/sattuivat. on kyllä jännä nähdä sitten että kuinkas pitkällä sä oikein oletkaan :)
 
Hitsi miten hienoa jeppis, että sait ajan noin nopeesti! Jännään täällä kanssa, et miten pitkällä nyt oikeesti oot =)

EM Huihui, koskahan se teijänkin päivä on :whistle: ;)


).(
Oottelen ens viikonloppua. Ois ekaa kertaa ovis lähellä ja jos siitä sais vaikka jotain aikaseks :LOL: Ois se vaan niin ihanaa. Huokailin vaan sunnuntaina kotona, kun muistelin teijän masuja ja juttuja :kieh: :heart:
 
Jeppis, sehän on kätevää, et pääset tavallaan alkuraskauden ultraa, kun tosissaan sitten ne pyytää sut uudestaan, ku on viikkoja tarpeeksi. Itsekin kävin kaksi kertaa, kun ensimmäisellä kerralla ei voinut vielä mitata niskapoimua ja vauvan vatsakin oli vielä auki..

Mä oon tänään siivonnut oikein urakalla, nyt selkä ja jalat kiittää. En oo mikään himosiivooja, mut sit kun aloitan, teen yleensä kerralla sitten paljon. Tänään tuli kutsu kaverin häihin ja mukana oli lipare, jossa kerrottiin, että niiden häät on valittu satuhäät ohjelmaan.. Täytyykin alkaa varailemaan kampausaikaa, et on sit inhimillisen näköinen.

Alkaa tylsistyttämään odottaminen, vaikka nautin kyllä näistä viimeisistä hetkistä kun ollaan miehen kanssa vaan keskenämme.. Tosin se tuli äsken töistä ja nukkuu tossa sohvalla, niin se siitä seurasta. Mut kyllä mun puolesta saa nakki vähitellen syntyä, mut vielä ei tuskastuta.

Kerttu ja nakki 39+4
 
KESKIVIIKKO 6.5.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 10/28-32.........yk1.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 14/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 26/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 59/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 8/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa
jeppis,1.tulossa,Asikkala




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
Jennuli: kyllä mulle kelpaa sun kestot. Mitenhän sä saisit ne mulle annettua? Tosin jos kesällä treffataan porukalla niin ehtiihän sitä vielä sittenkin. :)

(.) Mä en yhtään jaksasi olla töissä. Ei vaan huvita, toisaalta ei oo kauaa aikaa enää kun kesäloma alkaa. Äitiyspakkausta täällä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Vauva on alkanut potkimaan ihan tosissaan, sattuu oikein. Sitten meillä eilen oli taistelu siitä kumpi saa valita sen kyljen jolla nukutaan. Mun piti sitten kääntyä kun vauva pisti sellasen jumppashown pystyyn. Se ei siis ikinä majaile vasemmalla puolella mahaa :) Aikas hauska tapaus jo näin nuorena.
 
TORSTAI 7.5.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 11/28-32.........yk1.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 15/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 27/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 60/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 9/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa
jeppis,1.tulossa,Asikkala




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
mansikkatee :D niin ne pikkuiset komentaa meitä jo masusta käsin :D joo lasketaan sen varaan jos kesällä nähdään, jos näyttää ettei osu kohdilleen niin sovitaan sit treffit vaikka torin kupeeseen joku päivä, muistuta mua!!!!

mä veikkaan et em saa tänään vauvan.. kiusasin sitä aiheesta jo fb:n sivuilla =) nähtäväksi jää...

).( täällä kaikki hyvin, roosa nukkuu nyt öisin 6 + 2,5 pätkiä, mutta käy niin ajoissa nukkumaan, et on aamulla neljältä virkeä kuin mikä. jippii. mutta kiva et on unimäärä öisin lisääntynyt.. sunnuntaina äitienpäivän lisäksi juhlistetaan sitten neidin 3 kk päivää, ja maanantaina saa ekat rokotukset, te kellä jo on lapsia niin miten teidän pikkuiset reagoi rokotuksiin? mua vähän hirvittää, jo siis sekin et roosaa pistetään, varmaan itketään molemmat siellä.. :ashamed:

sovitteko mitään aikaa sille piknikille??? miten olisi elokuun alku, olisi lämmintä ja poksahtaneet olisi poksahtaneet ja jo tolpillaan??? =)
 
Täälläkin jännäillään koska em poksahtaa :heart:

Kävin ekassa neuvolassa ja ne ihan perusjutut. paljon paperia ja kysymyksiä. Ei mitään ihmeellistä eli varmistusta ei tullut siihen että olenko raskaana vai en. Sain lähetteen sinne ultraan n.3viikon päähän että sinne asti on vain odoteltava ja jännitettävä.

Kauhea epävarmuus kuitenkin ahdistaa, tähän asti on tuntunu niitä menkkamaisia kipuja ja nyt ne katosi, enää ei tunnu mitään, se alko heti pelottaan et joko se meni kesken. Tissit on kyl kipeet edelleen. Tiedän et pitäis vaan yrittää ottaa rennosti ja olla ajattelematta liikaa mutta MITEN? =)

Mieskin lähtee tänään yli 2viikoksi matkatöihin eikä se tule sieltä kotiin edes viiikonlopuiksi, ei siis nähdä yli 2viikkoon mikä on kamalaa, en oo koskaan ollu siitä erossa niin kauan. Yksin oleminen ahdistaa jo nyt :'(
 
jeppis mulle voi aina soitta, tekstata tai mailata jos tuntuu siltä et haluat odotus juttuja tai muuta puhua, etkä tahdo raskautta viel muille paljastaa.. :) silloin muinoin kun itsellä oli pitkä parisuhde oli kamalaa olla yksin jos mies työmatkalla, no nyt on niin tottunut yksin oloon tai tottui, että ei varmaan osaisi enää toisen kanssa tiiviisti olla, mutta tiedän siis tunteen.. niin ja roosan kanssa olen mielelläni, nyt puhutaan siis miehistä, ei lapsista =)
 

Yhteistyössä