***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

em niin suunniteltu sektiohan ei välttämättä takaa että tiedät lapsen syntymäpäivän, siis juu tiedät päivän koska hän viimeistään syntyyn, muista että muruhan voi päättää tulla jo vaikka ensi yönä, eli synnytyskäynnistyä =) siis mun kaverilla oli juurikin suunniteltu sektio ja lähtikin sitten 10 päivää ennen sitä synnärille kun meni vedet...

olinkohan mä tylsä, mut siis pointti että dodoliinalla voi olla ihan omat suunnitelmat, senhän sie toki tiedät koska hän viimeistään syntyy.. =)

vappuaaton jatkoja :wave:
 
Mukavaa Vappua kaikille :flower:

Sunnuntaina nähdään. Taidan kuitenkin ilmestyä Lahteen omalla autolla, kun ollaan varmaan siinä Lahden lähellä mökillä, niin tulen sitten sieltä.

Hui, alkaa tuntumaan, että olen ihan hullu, kun olen päättänyt ja lääkärin kanssa sopinut, että tyttö koitetaan saada alakautta maailmaan :eek: No sittenhän tuon näkee kumpaa kautta lopulta tulee.
 
Humu toivotaan että menee hienosti tuo perätilasynnytys! :) Mä oon lukenu kyllä paljon positiivisia kokemuksia siitä. Mulla on itseni suhteen sen verran epäilyjä että en uskalla lähteä yrittämään... ehkä jos perätila olis hokattu aikasemmin ja oisin ehtiny vähän sulatella asiaa. :)

Jennuli se on hyvä et joku tuo sinne vappufiilistä! :LOL:

Kyllä on hiukan masu hellänä tuon eilisen kääntöyrityksen jälkeen...siis iho on aika arkana. Muuten ollaan vielä yhessä koossa. Aika paljon supisteli tosiaan eilen illalla, tais se kääntöyritys vähän saada vauhtia tuonne... :) Mut nyt taas on aika rauhallinen fiilis, et ehkä se siellä vähän aikaa vielä pysyy. ;)

Tänään Lahteen vapputorille. :D Pitää saada lakua. :p

EM ja Dee-Dee 38+3 :heart:
 
PERJANTAI 1.5.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 5/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 9/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 21/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 54/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
jeppis................kp 59/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 3/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]

 
Oikein aurinkoista vappua kaikille :wave: Eilen menikin myöhään, vaikka mun piti ihan vaan autolla mennä ja että ollaan kotona viimeistään klo 23 :LOL: Päätinkin lähteä kävellen jos vaikka yhen otan :whistle: No siis ei mitenkään livenny käsistä ja oli kyllä tosi piristävää! Pitää nyt nauttia näistäkin hetkistä, koska myöhemmin niihin ei samalla tavalla ehdi/halua lähteä ;)

IHANA ILMA B)
 
jennuliTäällä korjattu koiran pissoja eteisestä ja makkarista. Ja sitä muuten oli, on vanhalla herralla kokoa kuitenkin se 42 kg.....Tuli sitten samalla luututtua koko asunto. Jos sitä nyt malttaisi jo istua alas, koko päivä tullu siivottua, mitä nyt koirat käyttäny ulkona. Puolisko ollu Lahdessa kavereitansa moikkaamassa, niin koirien kanssa olen vappua viettänyt :D

Sunnuntaina nähdään :wave:
 
LAUANTAI 2.5.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 6/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 10/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 22/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 55/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
jeppis................kp 60/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 4/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
huomenta!
tänään juhlitaan sitten esikoisen synttäreitä :heart:
huomenna pääseekin jo syömään :p toivottavasti mahtuu masuun ruokaa, on hieman ahdasta nylyään, pää painaa tonne rintaan ja annokset on ihan minimaalisia..

humulle tsempit jo nyt siihen pt-synnytykseen, itse täällä koetan totutella ajatukseen siitä mahdollisuudesta myös, ja tsemppaan myös itseäni siihen jos "joudun" sectioon..

nyt täytyy alotella siivoominen ja leipominen jotta tulle valmista :wave:

umayya + siiri 33+5
 
umayyaKiitos =) Ja onnea esikoisen synttäreistä.Täällä pitäisi pakata mökkikamppeet, käydä tyhjentämässä kirpparipöytä ja lähteä ajelemaan sinne mökillepäin.

Huomenna syömään!! Mulla ei ole ongelmana, että ei mahtuisi, vauva niin alhaalla vaikka onkin pt:ssä, että mulla on maha kirjaimellisesti reisillä kun istun. Tää maha vielä tipahtaa, ennen kun jakaudun :LOL:
 
Umayya hauskoja synttäreitä! Ja älähän liikaa itteäs väsytä! :)

Kivaa nähdä huomenna! :D Ihan hassua.. siitähän on vasta ihan hetki kun viimeksi käytiin syömässä ja silloin mietin että kamalaa sittenhän meillä voi olla jo vauva... :D *hihii*
Jos mulle tuleekin äkkilähtö sairaalaan niin mä laitan vaik sit viestiä... mulla tais olla ainakin mymmiksen ja umayyan numerot... ;)

Tänään olis shoppailupäivä! :D

EM ja Dodoliina 38+4 :heart:
 
Huomenia!

Jee, huomenna syömään ja olen edelleen siis tulossa! Mistä löydän teidät, tavataanko ensin jossain ovella vai kävelenkö suoraan ylös ja kysyn jollain nimellä pöytää vai..???

Ja sitten omaa napaa, mua mietityttää nää mun testit, tässä tämänpäiväinen:



Viiva oli siis alussa leveä kuten edellisessäkin kuvassa mutta kuivuessaan jää tuollainen kapea viiva vain. Väri on tummunut mutta tuo viivan kapeutta mietin että pitäisiköhän sen olla paksumpi? Kyllä mä tuon edelleen plussaksi tulkitsen kuitenkin.

Ja sitten toinen asia mitä pelkään on se kemiallinen raskaus, niin onko kenelläkään tietoa että kauanko tuon plussan pitää testissä näkyä että voi luottaa sen "oikeaksi" ettei tarvi pelätä että on kemiallinen? Tein ekan haamun ma-ti muistaakseni ja siitä on vahvistunut eli vajaan viikon testit näyttäneet joka kerta jonkinlaista plussaa.

umayyalle hauskaa juhlapäivää!!! :flower:
 
Jeppikselle onnea! Mä oon ymmärtänyt että kemiallinen raskaus päättyy vaan verenvuotoon. Eli siis menkat tulee vaikka plussaa on aikaisemmin näyttänyt. Viivan paksuudella ei käsittääkseni ole väliä. Kuten ei myös silläkään et meillä oli plussaviiva kokoajan vahvempi kun kontrolliviiva.

Mymmis: Mä kysyisin kans et miten mä löydän teidät? Muuta kun tietty äänen perusteella. Onko pöytä varattu jollakin nimellä? Mä tiedän jo nyt tulevani n. vartin myöhässä.

Vähän jänskittää huominen, mutta pitää tulla vaan eikä enempää miettiä. Nähdään :)

Mansikkatee ja Hippuli 26+
 
mansikkatee lienee voin paljastaa että sulla on porukassa toinenkin tuttu :D

jeppis kuivuessa se viiva voi ohentua, ei hätää, mulle kävi myös niin, ei kannata tulkita testiä enää myöhemmin.. luottavaisin mielin nyt vain, mehiläisessä hcg arvon mittaus maksaa 35 euroa, sitä tulosta varten voi mennä pelkkää labraan, se arvo sulkee kyllä sen kemiallisen pois..
 
Mansikkatee Hui kun säkin oot jo pitkällä, nyt vasta tajusin =) Ootko sä facebookissa? Entäs minttuli, ElinaMaria ?? Ois kiva lisätä teidätkin kaveriksi. Ketäs muita vielä, osan olen jo saanut siellä kaveriksi niin menee sekaisin =)

Ai niin ja mansikkateelle vielä, en ole vielä saanu tehtyä tilausta kun ei ole tullut vielä tarpeeksi tilaajia niin ei tarvi huomenna varata rahaa siihen rasvaan, mut nyt toukokuun aikana kuitenkin tilaillaan!
 
Jennuli: ai vielä ElinaMarian lisäksikö? :)

Jeppis: Mä en oo facebookissa. Pitäs ehkä joskus liittyä. Kaikki kun näyttää siellä olevan.
Kuhan pikku hiljaa on tulossa se rasva, se käy meinaan aika vähiin.

Oon joo aikas pitkällä, alkaa maha jo vähän haitata menoa. Tästä viikosta just on tuntunut et oon oikeesti raskaana kun olokin on jo välillä sen mukanen. Harkkasuppareita tuli myös niin senkin takia pitää alkaa jo vähän vauhtia hidastamaan.
 
joo mä oon facebookissa! :) Laittakaa YV:tä niin hoituu homma... :)

Jeppis mulla oli kemiallinen raskaus vuosi sitten MUUTEN TASAN melkein... eli ensin tuli haalee plussa, sit testasin uudestaan ja taas oli tosi haalee ja vaaleni vaan mitä pidemmälle meni. Eli viikko siitä kun menkkojen olis pitäny alkaa niin alkoi vuoto ja testit näytti negaa... ei ees haaleeta viivaa. Et jos sulla voimistuu viivat niin en usko että on kemiallinen!! :) Kyllä noi aika varmoja plussia on! :D

Palloillaan siinä Santtiksen yläkerrassa portaiden yläpäässä kaikkien tiellä... :LOL: Meit on ainakin muutama isomaha siellä... et ei voi erehtyä porukasta... ;)

Huomenna nähdään! :D

EM ja Dodoliina 38+4
 
mansikkatee joo em mä tarkoitinkin =)

mulla edelleen huominen auki, roosa ollut nyt alkuillat tosi vaativa neiti, eli ei viihdy vaunuissa jne, eli en tiedä onko reilua jättää häntä hoitoon kun tietää että syli ja tissittely siinä kohdin ainoita mitkä neidille kelpaa.. katsotaan nyt vielä miten päivä sujuu..
ja joo ei siitä porukasta voi erehtyä varmaankaan... pallomasuja jo niin monta :D
 
SUNNUNTAI 3.5.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 7/28-32.........yk1.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 11/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 23/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 56/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
jeppis................kp 61/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 5/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
moiks!
vihdoinkin kerkee koneelle :)
jennuli no höh, kesällä sitten, ihan varmasti.
jeppis tuo on kyllä ihan selkiä plussa! en osaa sun kysymyksiin vastata, mutta jokos kohta sais lisätä plussanneisiin? :heart: tai etes onnitella?? :)
em:lle heitin aamusella pikayksärin koskien fb:tä.
ja sitten jos joku viel haluu lisäillä sinne naamakirjaan niin heittää vaan yksäriä niin homma hoituu :)

kohta syömään :p kuolasin aamulla menuuta ja alkaa olla jo nälkä :p
 
jennuli harmi, ettet pääse! Ehkä sitten kesällä nähtäisin ;)

jeppis selkee plussa kyllä :heart: Sitä piti kanssa tuossa aamulla kysellä, et voikos siirtää jo plussiin?

syömistä ootellaan täälläkin :wave: kävin umayaan tavoin jo kuolaamassa menua :LOL:
 

Yhteistyössä