Päätös: Ruutu+ irtisanominen liian hankalaa. Sanoman muutettava käytäntöjä

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija
"Kuluttaja-asiamies arvioi Ruutu+:n irtisanomisen liian vaikeaksi: "Monivaiheinen esterata""

"KKV:n mukaan videolta näkyi, kuinka irtisanomisen aloittamiseksi kuluttajan täytyi ensin ymmärtää klikata tilauksen kohdalla aktiivisena ollut liukukykin off-asentoon. Tämän jälkeen jatka-painiketta piti painaa viidesti ennen kuin palvelun irtisanomisen lopulta pääsi vahvistamaan. "

Aiheesta lisää MTV uutiset:
 
vierailija
Tuossa on syy miksi Netflix on maailman suosituin suoratoistopalvelu. Netflixin käyttö on helppo aloittaa, erittäin helppoa jatkaa (Myös lopetuksen jälkeen) ja todella helppo lopettaa. Ennen Netflixissä piti huomata painaa vahvista lopetus erikseen, mutta nykyään kysyy sen samalla kertaa erikseen.

Sisällön ohella tuo on itselleni yksi suurista syistä miksi Netflix on eniten käyttämäni (elokuva, sarja yms. sisältöä sisältävä) suoratoistopalvelu.

Viaplein kanssakin piti hetki taistella, mutta sai pois lopulta kokonaan kun otti yhteyden. Disney+ myös ainakin silloin kun käytin hieman monimutkainen.

Kun kerran vaivalla saanut pantua tilauksen tauolle niin, sen takaisin laittaminenkaan ei monissa ole ollut vain sisäänkirjautuminen ja vahvistus jatka, kuten Netflixissä.
 
vierailija
Ylipäätänsä mihin tuolla on pyritty?
Itselleni ainakin käyttäjänä mukavuus ja helppous on tärkeää.

Sanomalle ilmeisesti ei ole ollut tärkeää se tärkein seikka. Kun joku on käyttäny ruutu plussaa, palaako hän koskaan uudelleen sen käyttäjäksi.
 

Yhteistyössä