päästäisitkö lapsesi vieraan naisen kanssa elokuviin?

• Viestiketjun aloittaja SYDÄN
  • Ensimmäinen viesti
SYDÄN
siis jos pyytäisi sitä ja veisi tyttösi syömään ja leffaan. lapsesi olisivat tutustuneet naiseen ja jutelleet hänen kanssaan usean kerran. ja tämä vieras nainen vaikuttaisi kivalta ja luotettavalta ja vannoisi käsi sydämellä pitävänsä lapsista huolta.

vinci
jos en tuntisin naista eikä kukaan muu tuttuni menisi valalle siitä niin en antasi...kutsusin ehkä kahville ja koittasin tutustua jotta voisin tarvittaessa pyytää lapsen vahdiksi tmv jos hänkin haluaisi aikaa lasten kanssa viettää....

missä lapset on tutustunu tähän naiseen??? kerhossa vai kaupungilla vai missä. sekin vaikuttaa asiaan!

ite olin joskus naapurin täysikäsen tytön kanssa(mulla ikää ehkä joku 6v) päivän särkänniemessä. mut en juurikaan muuten paljon ollu tekemisissä..toki kävin siihen aikaan kylässä muutamia kertoja kun meilläpäin ei paljoo ollu kavereita.

hei
olen itse ollut 9-11vee pojalle tukihenkilönä ja tutustuimme lapsen koulupäivän aikana. Hän halusi minut tukihenkilöksi, asiaa valmisteltiin ja vanhemmat tapasivat sitten minut. Tämän jälkeen n. 2x kuussa kävimme milloin missäkin, elokuvissa, uimassa, syömässä, hän oli minun ja lapseni luona kylässä usein jne.

Kyllä ainakin haluisin tavata tämän naisen ensin ja jutustella. Mutta en ekana mitän pahaa ajattelisi suinkaan!

SYDÄN
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
:eek: missä lapset tutustuneet kuinka vanhoja lapset on?? ja EN missään nimessä päästäisi!!!!
siis minä olen tutustunut lenkillä ollessani kahteen pikku tyttöön ja olen viettänyt heidän kanssaa aikaa. tytöt ovat iältää 5-6-vuotiaita. ja olen täysin terve. rakastan lapsia ja minulle ei ole omia ja haluan viettää aikaa heidän kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja SYDÄN:
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
:eek: missä lapset tutustuneet kuinka vanhoja lapset on?? ja EN missään nimessä päästäisi!!!!
siis minä olen tutustunut lenkillä ollessani kahteen pikku tyttöön ja olen viettänyt heidän kanssaa aikaa. tytöt ovat iältää 5-6-vuotiaita. ja olen täysin terve. rakastan lapsia ja minulle ei ole omia ja haluan viettää aikaa heidän kanssaan.
Otat yhteyttä tyttöjen vanhempiin ja tutustut heihin. Kun he alkavat luottaa sinuun (jos alkavat) niin varmasti päästävät tytöt puuhailemaan kanssasi.

Yhteistyössä