Pääsin yliopistoon lukemaan alaa mitä olen aina..

• Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti
"auts"
halunnut.
Ostimme talon, mutta nyt on alkanut tuntumaan etten haluaisi lasten lapsuusvuosia sitoa tänne.
Hylkäänkö paikan vai miten toimin...
Minulla on toinen tutkinto jota voin laajentaa avoimessa jne. Tätä mihin pääsin ei voi suorittaa avoimessa.

positiivisuus on perseestä
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30356632:
Elokuu meni jo. Jos et ole vieläkään ottanut paikkaa vastaan, niin ei sulla ole mitään paikkaa. On annettu jonossa seuraavalle. Eli sinänsä turha kysymys.
Huh sentään, olet jo parantunut! Palstalla kaikki ennallaan!

Näin se menee
Laajennat sitä vanhaa. Ei kannata lähteä lukemaan toista pitkää tutkintoa varsinkin, kun on lapsia.

Mutta kuten Björn jo totesi, mitä enää ihmettelet? Sulla oli tiedossa päivämäärä, johon mennessä ilmoitettava, että otatko paikan vastaan vai et.

Voitko avata
Voitko kertoa miksi et halua sinne sitoa lasten lapsuusvuosia, en ihan ymmärrä mikä voi olla vikana. Ja minne olisi ajatus sitten muuttaa, vai mikä oli ajatuksesi.

Kannattaa ehkä miettiä enemmän siltä kannalta, minkälaiset palvelut ja koulut kaupungissa on ja millaiset mahdollisuudet löytää töitä. Jos kerran olet päässyt yliopistoon ei kyseinen paikka voi mikään pieni kyläpahanen olla.

Ja mieti siltä kannalta, jos et nyt lähde opiskelemaan tuletko katumaan. Miten se sitten vaikuttaa lasten tulevaisuuteen jos äiti vuodesta toiseen surkuttelee kun ei sittenkään tullut lähdettyä opiskelemaan.

Itse olen ammattikorkeasta insinööri, joka tällä hetkellä lukee itseään DI:ksi ja kaksi lasta löytyy.

Yhteistyössä