Pääsi poru kun katto tän..

en uskalla videoo kattoo, mutta mä oon tosi surullinen sen suomalaisen rauhanturvaajan perheen puolesta. jossain luki, että hänellä ois jääny neljä pientä lasta?? varmaan vaimo on usein sanonu, että älä lähde sinne jos siellä sattuu sulle jotain... ja nyt se kävi toteen :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:38 vieras kirjoitti:
en uskalla videoo kattoo, mutta mä oon tosi surullinen sen suomalaisen rauhanturvaajan perheen puolesta. jossain luki, että hänellä ois jääny neljä pientä lasta?? varmaan vaimo on usein sanonu, että älä lähde sinne jos siellä sattuu sulle jotain... ja nyt se kävi toteen :'(
Ei videolla oo mitään hirveetä..Vaan kappale on koskettava ja kuvat yhdistettynä siihen.

Harmaana
:'( :'( :'( :'(
Pitää vaan itsekin tässä ajatella, kuten mies aina sanoo, että ei sitä koskaan tiedä, milloin aika on ja sehän voi olla, vaikka kotona sohvalla makaisi...
Josko se nyt juuri oloa helpottaa...

T. Se, jonka mies siis tälläkin hetkellä Afganistanissa ja laitoin juuri sen avauksen, että "Miehen ystävä kuoli Afganistanissa."

Aika jännä että itkettää katsoa sotilaita! No joo, niin muakin itkettää, mutta niiden siviilien puolesta, jotka näiden sotilaiden ja heidän johtajiensa toimista kärsivät, menettävät kotejaan, rakkaitaan ja elämänsä.

Sympatiani ovat toki sotilaiden puolella, harvapa sitä mielellään sotaan lähtee, mutta ymmärrätte varmaan pointtini. Todelliset rauhanturvaoperaatiot, joissa Suomikin on mukana ovat tietysti eri asia.

Tuo videohan on amerikkalaisista Irakissa. Ei todellakaan mitään rauhan aatteen vuoksi hienoa työtä tekeviä koulutettuja turvaajia. Ja kylläpä olikin puhdasta sentimentaalista tunnep.askaa. \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:30 Pirkko kirjoitti:
Tuo videohan on amerikkalaisista Irakissa. Ei todellakaan mitään rauhan aatteen vuoksi hienoa työtä tekeviä koulutettuja turvaajia. Ja kylläpä olikin puhdasta sentimentaalista tunnep.askaa. \|O
Mä sitä just tarkotin että toiset menee sotiin tuonne ja mein pojat menee sitten turvaamaan niitä joita vastaan soditaan. :kieh:

Yhteistyössä