Päänsärky yövuoron jälkeen, miten muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti täälläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti täälläkin

Vieras
Millaisia vaivoja podette yövuoron jälkeen vai säästyttekö niiltä ?

Minusta tuntuu, että minulla on lähes aina sellainen pieni päänsärky ja kovia ääniä ei kestä kuulla. Migreeniä tuo ei sentään laukaise, onneksi niin. Nytkin piti napata särkylääke. Josko tuo taas vähän helpottaisi, jos saisin iltapäivällä vähän nukuttua.

Ihanaa. Nyt alkaa Panacod tehota. Ei kyllä tee edelleenkään hyvää tämä koneella istuminen.Pitäisiköhän sitä lähteä ihan reippaalle lenkille.

Minulla ei ole kovin yleisesti päänsärkyjä yövuorojen jälkeen, joskus on armotonta väsymystä, johon unikaan ei meinaa auttaa. Käyn mahdollisuuksien mukaan aamulla järvessä uimassa ennen kotiin menoa, se mukavasti tuo sitten hyvän unen.

Meillä miehellä oli vuorotyötä tehdessä päänsärkyä aina yövuoron jälkeen. Johtui varmasti väsymyksestä, kun nukkui aina niin huonosti. Itsekin olen vuorotyötä tehnyt yövuoron jälkeen nukuin aina hyvin eikä päänsärkyjä ole ollut.

Täällä kans yks yötyöläinen. Toisin tällä hetkellä olen vielä äitiyslomalla :) mut siis tuohon päänsärkyyn juu mulla on aina yövukin jälkeen sellainen "krapulainen" olo, äänet jotenki kaikuu ja kovat äänet ottaa päästä, sekä aika usenin myös särkee päätä. Mut onneks niitä yövuoroja on harvemmin :) en tee vakiyökköä. Onko sulla siis joku vakiyötyö?

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Täällä kans yks yötyöläinen. Toisin tällä hetkellä olen vielä äitiyslomalla :) mut siis tuohon päänsärkyyn juu mulla on aina yövukin jälkeen sellainen "krapulainen" olo, äänet jotenki kaikuu ja kovat äänet ottaa päästä, sekä aika usenin myös särkee päätä. Mut onneks niitä yövuoroja on harvemmin :) en tee vakiyökköä. Onko sulla siis joku vakiyötyö?

Minäkin olen hoitovapaalla ja teen vain keikkaa. Nyt on vaan tullut tehtyä näitä öitä enemmälti. Valvon aina vain yhden yön ja sitten pidän väliyön. En voi nukkua, kun tuo pienin on kotona.

Ei ole enää nykyään vaivoja yövuoron jälkeen, mitä nyt univelkaa kertyy joskus ja iltavirkkuna ottaa koville päästä takaisin rytmiin nukkumisen suhteen. Minä siis jatkaisin mielelläni yövalvoskelua vaikka kuinka monta yötä putkeen mutta joudun pakottamaan itseni taas ns. normaaliin rytmiin (mitä se sit ikinä onkin) Nuorena sain kauheita vatsavaivoja yövuoroissa, mutta nykyään mulla on vatsaongelmiin muutenkin lääkitys joten säästyn siltä. Ja päänsärkyä mulla on joskus muttei suinkaan yövalvomisten takia. Koita pitää verensokeritasosi hyvänä yövuorosta huolimatta.

Yhteistyössä