Päänsärky Yasmineista?

• Viestiketjun aloittaja loppuuko
  • Ensimmäinen viesti
loppuuko
Olen syönyt 12 päivää Yasmineita ja nyt muutamana päivänä on ollut inhottavaa päänsärkyä. Lääkäri pillereitä määrätessään kuitenkin sanoi, että pitää syödä kolme kuukautta, vaikka tulisi sivuoireita, koska ne voivat tasoittua. Onko toivoa? Onko joku muu kärsinyt päänsärystä alkuvaiheessa ja onko se loppunut ilman pillerimerkin vaihtamista?

Jane
Hei! Minulla loppui. Muistaakseni parin ensimmäisen laatan aikana oli sellaista ihmeellistä viiltävää päänsärkyä etenkin taukoviikoilla. Olin kanssa kuullut tästä Yasmin+päänsärky-yhdistelmästä ja ajattelin että voi itku, täytyykö nämä muuten erittäin hyvin sopivat pillerit vaihtaa. Eipä tarvinnut, olo helpottui kyllä itsestään.

Lisähelpotusta toi myös se että aloin käyttää näitä 2 laattaa putkeen (minulla oli myös kamalat PMS-oireet, jotka ovat nyt melkein kokonaan poissa!). Tämä vähentää lääkärin mukaan myös niitä sivuoireita, ja totta oli. Järjestely sopii minulle oikein hyvin.

ap.
Kiitos teille. Hyvä tietää, että tämä ei välttämättä jatku. En niin mielelläni lähtisi merkkiä vaihtamaan, jos vaan päänsärky kohtuullisessa ajassa loppuu. On kai se ihan luonnollista, että elimistö jotenkin reagoi yllättävään hormonilisäykseen. Taukoviikon päänsärkyä en kummeksu. Luomukuukautisetkin ovat aina aiheuttaneet yli viikon päänsäryn, eli se ei ole uutta, mutta jatkuva päänsärky rassaa. Ei kun Panadolia poskeen siis jonkin aikaa.

Yhteistyössä