pään sisässä "humisee" oudosti?

  • Viestiketjun aloittaja pää hajoaa
  • Ensimmäinen viesti
pää hajoaa
nyt ollu koko päivän ihan outo olo päässä..ei pää ole kipeä yhtään mutta koko ajan sellanen "humina"pään sisällä,niinkuin olis baarissa ollut illan ja kuunnellut jumputusta,mutta kun sekään ei ole kyseessä..huoh...nyt huomannu et enemmän tuolla oikean korvan sisällä/kohtaa humisee ihan tajuttomasti.mistä vois johtua?väsymyksestä?ja kun kipeää ei käy ollenkaan,tuntuu vain tosi inhottavalta...
 
ami
Mulla ollut samoja oireita, kun olen ollut stressaantunut, väsynyt, lihakset jumissa jne.. eli kannattaa ottaa rennosti muutama päivä (jos pystyy), huilailla ja mietiskellä onko joku aisa mikä pitäisi hoitaa alta pois huolestuttamasta. Yleensä auttaa, ainakin mulla..
 
hemuli
Mulla humisee aina kun olen väsynyt. Siis aina :D ja joskus jos sattumalta on tullu nukuttua riittävästi (muksut ei oo herättäny kertaakaan ja olen älynny mennä nukkumaan ajoissa) niin on ihan tosi outo olo kun ei humise :D
 
Mulle ilmestyi huminaa raskauden puolivälissä, ja kun vauva oli n. puolen vuoden ikäinen, humina hävisi. Oli muuten raivostuttava vaiva :headwall: Kun yritti alkaa nukkumaan, humhum kuului vaan :headwall: Välillä tuntui ettei kuulekaan mitään kun vaan humisee. Sitten yksi päivä huomasin et se on loppunut... Luulisin et mulla johtui verenpaineesta, paineet nousi raskauden aikana ja kesti aikansa ennenkuin asettuivat takaisin
 
Suhinasta kärsivä!
Mulla on taas suhinaa tai huminaa ollut jo viime kesästä lähtien ja samaa jatkuu edelleenkin ettei öitäkään voi kunnolla nukkua kun sellainen suhina kuuluu yöllä että päivälläkin ja kävin korvanikin tutkituttamassa mutta ei niissä mitään vikaa ollut ja päädyin siihen että kyllä se täytyy päästä se suhina tulla ja on todella inhottavaa suhinaa ja häritsevääkin eikä tähänkään ole mitään lääkettä keksitty vielä ainakaan että on todella vaikea olla ja elää suhinan kanssa että mitä pitäisi tehdä sanokaapa viisaat tähän vastaus???
 
vierailija
Mulla on taas suhinaa tai huminaa ollut jo viime kesästä lähtien ja samaa jatkuu edelleenkin ettei öitäkään voi kunnolla nukkua kun sellainen suhina kuuluu yöllä että päivälläkin ja kävin korvanikin tutkituttamassa mutta ei niissä mitään vikaa ollut ja päädyin siihen että kyllä se täytyy päästä se suhina tulla ja on todella inhottavaa suhinaa ja häritsevääkin eikä tähänkään ole mitään lääkettä keksitty vielä ainakaan että on todella vaikea olla ja elää suhinan kanssa että mitä pitäisi tehdä sanokaapa viisaat tähän vastaus???
 

Yhteistyössä