Pääministeri Sannan ympärille on mediassa syntynyt henkilökultti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Samaa asiaa käsitellään tässäkin. Olen itsekin huomannut ihan saman jutun:
Hänen mukaansa pääministerin kritisointia vaikeuttavat Marinin aggressiiviset fanit, jotka torjuvat kaiken kritiikin, vaikka se tulisi asiallisilta mediataloilta.

– Marinin ei tarvitse edes maalittaa kriitikkojaan, sillä fanilauma käy oma-aloitteisesti ja tunteenomaisesti kaiken kritiikin kimppuun, Kortesuo kirjoittaa.

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija

Samaa asiaa käsitellään tässäkin. Olen itsekin huomannut ihan saman jutun:
Hänen mukaansa pääministerin kritisointia vaikeuttavat Marinin aggressiiviset fanit, jotka torjuvat kaiken kritiikin, vaikka se tulisi asiallisilta mediataloilta.

– Marinin ei tarvitse edes maalittaa kriitikkojaan, sillä fanilauma käy oma-aloitteisesti ja tunteenomaisesti kaiken kritiikin kimppuun, Kortesuo kirjoittaa.
Uskossaan sokeita.
 
vierailija
Sanovat henkilöt, jotka kutsuivat PS:n entstä puheenjohtajaa "Mestariksi" 😅

Veikkaanpa, että jos kyse olisi Kokoomuksen nuoresta miehestä samassa pestissä, niin johan olisivat pesut ja muut "konservatiivit" lääpällään.. 😎
 
vierailija
Halla-aho ei tietääkseni ole ollut pääministeri. Puhutaan siis täysin eri asiasta. Politiikasta mitään ymmärtämätönhän ei tätä tajua.
Niin ajatella, pelkästään puolueen puheenjohtajana ylsi "Mestariksi" . Minkä tittelin olisikaan saanut pääministerinä, "Kuningas"? 🤔 Miksi muuten Purra ei ole "Mestarinna"?

Sanoisin, että jo 80-luvulla ensi kertaa äänioikeutta käyttäneenä on minulle jonkinlainen käsitys politiikasta muodostunut, myös ulkomailta käsin. Siksi en moisia nimityksiä ymmärrä enkä väitteitä pm:n "palvonnasta". No tuo "uskonnollinen" tv on mitä on. Ja eivätkös juuri uskovaiset palvo jotain keksittyjä hahmoja? 🤔

Ja ei, mä en palvo ketään, varsinkaan poliitikkoa, enkä edes öönestä SPP:tä. Mutta jaan monen muun kanssa mielipiteen, että Marin on suoriutunut tehtävästä varsin hyvin, ottaen huomioon vaikeat tilanteet, kuten korona ja nyt sota.

Koeta kestää 👍😊
 
vierailija
Miten niin eri asiasta? Molemmat on ollut/ on puolueensa puheenjohtajia, molemmat ovat politiikkoja. Molemmilla on fanilaumanansa, eikä kumpikaan ole poptähti
Vain toinen on ylintä valtaa käyttävä pm, jota asemansa puolesta ihan kuuluukin kritisoida monelta eri suunnalta. Näin on aina ollut. Vain tällä kertaa (ensimmäistä kertaa) mitään kritiikkiä ei saisi esittää, koska nainen, koska nuori, koska nätti, koska setämiehet ja sitä rataa. Mutta kuten jo sanoin ja toistan: poltiikasta ymmärtämätön ei pysty ymmärtämään mikä pääministeri on konstituutiona ja siksi rinnastaa siihen poptähden tai puolueen puheenjohtajan.
 
vierailija
”Mutta jaan monen muun kanssa mielipiteen, että Marin on suoriutunut tehtävästä varsin hyvin, ottaen huomioon vaikeat tilanteet, kuten korona ja nyt sota.”

Ei tutkijoillakaan ole helppoa. Iltauutisissa oli juttu sähkön alv-keskustelusta.
Asiasta ollaan monta mieltä.
Sanna joutui kylmiltään pääministerin pallille. Hän sanoi työmatkaltaan palattuaan ettei väistä vastuutaan. Moni olisi miettinyt edes yhden yön ja sitten ilmoittanut ottaako homman vastaan.
Minulle on tuttua Sannan saama negatiivinen rökitys. Lunta on tullut itselleni tupaan monelta suunnalta. Eipä siis ihme, että nautin nykyään suunnattomasti oloneuvoselämästäni.
Ihmisiä me kaikki vain ollaan kommentoi Sanna kyselyyn olisiko hänen pitänyt taas tänä kesänä keskeyttää lomansa heti loman ekana päivänä.
Eilen oli kiva pyöräillä alepan torille ja ostaa mansikoita. Torille tupsahti polkupyörineen joukko pieniä koululaisia. He olivat innokkaita ja puhe pulppusi. Samaa toivon alkavasta syksystä. Minäkin olen intopinkeänä. Menen tänään varaamaan kielikurssin.
Matkat on varattu. Kukapa tietää jos osumme joskus Sannan kanssa samalle lennolle.
 

Yhteistyössä