Pääministeri Sanna kuvittelee olevansa vielä teinityttönen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eli echo pukeudutko sä perunasäkkiin kun lähdet ulos. Ku etkös sä joskus sanonut et monet on himoinnut sua vaikka oot varattu. Sanoit et se ykskin mies flirttaili sulle vaik oma mies oli siinä. Vai muistanko väärin?. Eli onko sekin sitten turmelusta herättävää? Se sinun pukeutuminen?.
Mä en ikinä pukeudu liian paljastavasti, koska se on halpa-arvoista. Nätisti ja trendikkäästi kyllä, ja trendikäs vaate ei onneks ainakaan vielä ole synonyymi nirunarulle.

Mutta sanotaan näin, että uupuneelle, työssäkäyvälle perheenisälle jonka avioliitto vaimon kanssa on riitaisaa tiuskimista, on kuin keidas kohdata iloinen ja ihan nätti mamma joka vitsailee, nauraa.

Vaikka mä en enää flirttailisikaan. Joskus flirttailin, sen lopetin, mutta silti jotkut ihastuu. Koska olen iloista ja hauskaa seuraa.

Ja peräännyn aina, kun joku alkaa ihastua. En mä halua mikään vo_su olla, vaan alan kehua hänen vaimoaan.

Mutta nyt, se on heippa tästä ketjusta!
 
vierailija
Mä en ikinä pukeudu liian paljastavasti, koska se on halpa-arvoista. Nätisti ja trendikkäästi kyllä, ja trendikäs vaate ei onneks ainakaan vielä ole synonyymi nirunarulle.

Mutta sanotaan näin, että uupuneelle, työssäkäyvälle perheenisälle jonka avioliitto vaimon kanssa on riitaisaa tiuskimista, on kuin keidas kohdata iloinen ja ihan nätti mamma joka vitsailee, nauraa.

Vaikka mä en enää flirttailisikaan. Joskus flirttailin, sen lopetin, mutta silti jotkut ihastuu. Koska olen iloista ja hauskaa seuraa.

Ja peräännyn aina, kun joku alkaa ihastua. En mä halua mikään vo_su olla, vaan alan kehua hänen vaimoaan.

Mutta nyt, se on heippa tästä ketjusta!
Mut kehutihan sä itseäsi hoikaksi ja uhkeaksi naiseksi ittes?. Et kuvailit itseäsi seksikkyys sanoilla? Mut sannan suusta en ole tuollaista kuullut. Nojoo tuskin näemme sannaa mustiin stringeihin pukeutuneena. Se shortsit oli ihan jees.
 
vierailija
Mä en ikinä pukeudu liian paljastavasti, koska se on halpa-arvoista. Nätisti ja trendikkäästi kyllä, ja trendikäs vaate ei onneks ainakaan vielä ole synonyymi nirunarulle.

Mutta sanotaan näin, että uupuneelle, työssäkäyvälle perheenisälle jonka avioliitto vaimon kanssa on riitaisaa tiuskimista, on kuin keidas kohdata iloinen ja ihan nätti mamma joka vitsailee, nauraa.

Vaikka mä en enää flirttailisikaan. Joskus flirttailin, sen lopetin, mutta silti jotkut ihastuu. Koska olen iloista ja hauskaa seuraa.

Ja peräännyn aina, kun joku alkaa ihastua. En mä halua mikään vo_su olla, vaan alan kehua hänen vaimoaan.

Mutta nyt, se on heippa tästä ketjusta!
Ainiin tää tuli viellä mieleen. Tiedät mikä saa muut miehet ihastumaan suhun ja jatkat sitä hommaa eli viekoittelet haureuteen?.
 
Kai te nyt hoksaatte, että jos haukutte echon mennen tullen ja useassa asiassa niin ette oo yhtään parempia?

Onko oikeasti mahdotonta keskustella ilman että keskusteluun aina sisältyy negatiivinen huomautus jostakusta toisesta?
 
vierailija
Ihminen jolla on ongelmia usein hakee vikaa muista ihmisistä.
Joillekin on jo iso kynnys kirjoittaa yleisellä nimettömällä keskustelupalstalla.
Neuvoni on. Poimi vain mieleisesi viestiketjut äläkä juutu ikäviin ja kinasteleviin
viestiketjuihin. Älä myöskään kerro itsestäsi liikaa.
Kuuntelin tänään Yle Areenalta Pyhiinvaelluskirkon. Yksi osallistujista kertoi
kokemuksistaan ostoskeskuksen kassana. Noin viisi prosenttia asiakkaista
on erittäin ikäviä ja saavat jopa paatuneenkin kassan itkemään.
Minua ei tämän palstan tölväisyt loukkaa. Olen paksunahkainen kaiken kokenut ihminen. Ammattiauttajat tuskin ottavat asiakkaikseen pahimpia suunsoittajia.
He sitten jäävät ilman apua ja suurin osa heistä sitten ajautuu näille sivuille.
Minulle kirjoittaminen on hauska hupi muiden joukossa. En ota missään nimessä
kirjoittamista vakavasti. Maailma on jo täynnä hyvää luettavaa.
 

Yhteistyössä