Pääministeri Sanna kuvittelee olevansa vielä teinityttönen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Porukka leikittelee rajojen murtamisella ja jokainen murtaja on olevinaan älykäs ja rohkea voimaantuja, mutta sitten kun rajat on murrettu, on kaikki yhtä samaa tylsää mössöä.

Puretaan kauniit jugend-tyyliin tehdyt talot, ne on liian arvokkaita vihervassareille. Muutetaan ne betoniluoliksi, jossa saa olla vaikka alasti.
Porttikielto heillä kaikkiin wanhan ajan kahviloihin. Ja mitä ne Rauman pitsiviikoilla tekee, kun pitsiä heillä on vaan stringeissä. Niino juu, uudistetaan Rauman pitsiviikot Bitch-viikoiksi saman tien!

Koska pitää olla rentoa.
 
  • Haha
Reactions: m1es
Mutta turha mun on toivoa, että Sannassa olisi tippaakaan omia aivoja tai vanhan&arvokkaan tajua. Miksi odotan, kun petyn aina.

Sannahan menee 30-vuotiaiden mainstreamin mukaan. Jos lehdissä lukisi "Täystyrmäys kansalla Marinin festari-lookille", olisi Marin seuraavan viikon korviin asti liituraitapuvussa ja luikkisi karkuun häpeissään.
Koska Sanna elää muiden mielipiteestä.

Hän on maallisesti arvioituna pätevä pm, mutta hänessä ei ole ylevyyden, arvokkuuden tuntua, sellaista aavistuksenomaista pyhyyden tuntua, siis sellaista jota on vielä porvareissa jotka kannattavat perinteisiä arvoja. No, mitä voi odottaa naisparin kasvattamasta vassarista.

Ja mä tarkoitan tätä. Porvarit ovat ahneita ja pilanneet ilmastoa, mutta heissä on aavistuksenomainen Jumalan valo, kirkkaus.

Vihervassarius on kuin Doors-bändin joku 30-metrinen käärme levyn kannessa.
 
vierailija
eiköhän se ole ihan sama mitä te luulette.. uskotte esim. helsingin pormestari lähti nykiin kun rupes vähän hommat menemään persiilleen, kantsii varmaan lisää dokaa valtion piikkiin ja antaa serkuille hommat juu...
 
Mutta turha mun on toivoa, että Sannassa olisi tippaakaan omia aivoja tai vanhan&arvokkaan tajua. Miksi odotan, kun petyn aina.

Sannahan menee 30-vuotiaiden mainstreamin mukaan. Jos lehdissä lukisi "Täystyrmäys kansalla Marinin festari-lookille", olisi Marin seuraavan viikon korviin asti liituraitapuvussa ja luikkisi karkuun häpeissään.
Koska Sanna elää muiden mielipiteestä.

Hän on maallisesti arvioituna pätevä pm, mutta hänessä ei ole ylevyyden, arvokkuuden tuntua, sellaista aavistuksenomaista pyhyyden tuntua, siis sellaista jota on vielä porvareissa jotka kannattavat perinteisiä arvoja. No, mitä voi odottaa naisparin kasvattamasta vassarista.

Ja mä tarkoitan tätä. Porvarit ovat ahneita ja pilanneet ilmastoa, mutta heissä on aavistuksenomainen Jumalan valo, kirkkaus.

Vihervassarius on kuin Doors-bändin joku 30-metrinen käärme levyn kannessa.
Sulle ei IHAN OIKEASTI oo tullut mieleen, että just siksi hänet on valittu? Miks kolmekymppinen äänestäisi jotakuta vanhaa jonka ajatukset ovat kuten sinulla?
 
Porukka leikittelee rajojen murtamisella ja jokainen murtaja on olevinaan älykäs ja rohkea voimaantuja, mutta sitten kun rajat on murrettu, on kaikki yhtä samaa tylsää mössöä.

Puretaan kauniit jugend-tyyliin tehdyt talot, ne on liian arvokkaita vihervassareille. Muutetaan ne betoniluoliksi, jossa saa olla vaikka alasti.
Porttikielto heillä kaikkiin wanhan ajan kahviloihin. Ja mitä ne Rauman pitsiviikoilla tekee, kun pitsiä heillä on vaan stringeissä. Niino juu, uudistetaan Rauman pitsiviikot Bitch-viikoiksi saman tien!

Koska pitää olla rentoa.
Kiitos tästä kommentista. Olet ehtymätön inspiraation lähde! Palaan kuvittamaan Rauman bitch-viikkoa kunhan ehdin, pitää välillä ehtiä kauppaan ja pihatöihin.
 
vierailija
Sellaisia nuo 50+ naiset ovat....
Erityisen ahtaaksi heidän mielensä muuttuu, jos näkökenttään ilmestyy heitä nuoremman/houkuttelevamman naisen kuva.
Ei kun mä just olen 50 + ja nuoruuteni elänyt, eikä mua häiritse nuoret naiset, päinvastoin. Ihanaa nähdä, että he ovat vapautuneimpia kuin omassa nuoruudessani ehkä saattoi olla.

Elän tässä ja nyt tässä iässä kuten nuorempana silloin sopivalla tavalla.
 
vierailija
Keski-ikäinen nainenhan hän on. Pillastuu hänestä otetuista peppukuvista, vaikka on esitellyt rintojaan koko maailmalle erinäisissä naistenlehdissä. Sanna on kylmä ja laskelmoiva, eikä hän ole suomalaisten puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
No, kuten sanoin, niin otetaan sitten kamalat jäykistelyt eli vanhahtavaan malliin tehty Kultaranta ja muut vapaa-ajan etuudet pois.
Vanhahtavan malliin tehty Kultaranta otetaan pois? En oikein ymmärtänyt tätä. Kultaranta rakennettiin 1900-luvun alussa, joten se on sille ajalle tyypillinen. Pitäisikö sinusta sitä modernisoida? Ja koska se on presidentin kesäasunto, en ymmärrä, miten se liittyy pääministeriin muuten kuin että käy siellä joskus virallisilla vierailuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä