Pääkallot vauvanvaatteissa ja mustat vauvanvaatteet

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="candlelight";22889757]Muutamat mustat housut meidänkin taaperon vaatehyllystä löytyy, mutta pääkallokuvioita ei.Kamalinta on kun kerran jossain näin myytävänä bodyn missä oli pirun kuva ja luki jotain etä "pikkupiru".
Huhhuh.[/QUOTE]

Musta toi on 100x söpömpi vaihtoehto kuin se missä luki läpipasko. Ei ollut kuvaa :)
 
hee
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22889769:
Musta toi on 100x söpömpi vaihtoehto kuin se missä luki läpipasko. Ei ollut kuvaa :)
No eikös totuus ole kaunis aina. Meillä on tuommoinen, siis lapsi, ei paita. Ensimmäiset puoli vuotta kakki joka vaippaan. Sen kerran kun ei ollutkaan, luultiin että nyt se on kipeä...
 
[QUOTE="candlelight";22889786]No mutta joo! ja vasta-synnyttäneille äideille pusero vaikka tekstillä "Housuihin lirauttelija" tai muuta mikä kertoo totuuden :D[/QUOTE]

Mulla olis pitänyt lukea "vahinkopiereskelijä" :D
Pojalle olis hyvin kyllä sopinut tuo "läpipasko", nyttemmin "pikkupiru" on aika kuvaava joinakin päivinä
 
Mä olen sitten sellaanen äiti jota ap ei voi ymmärtää. Ei ollut likalla vauvana pääkallovaatteita, mutta isompana on ollut ja niitä on ostettu ihan likan omasta toiveestakin. Jos vauva vielä tulisi, niin voisin ostaa pääkallovaatteita ja mustia vaatteita. Mutta ei sitä tarkoota, että jos noita käyttää vauvalla, että ei käyttääsi muita värejä.
 
heh, yök
Ennemmin pääkalloja kuin jotain järkyttäviä Pikku Emäntä/Isäntä -bodyja, Jussi -paitoja, Reinot vauvalle... Nämäkö ei ole pikkuvanhoja ja näillä ei yritetä saada vauvoja näyttämään vanhemmilta?
 
jep.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ennemmin pääkalloja kuin jotain järkyttäviä Pikku Emäntä/Isäntä -bodyja, Jussi -paitoja, Reinot vauvalle... Nämäkö ei ole pikkuvanhoja ja näillä ei yritetä saada vauvoja näyttämään vanhemmilta?
Mäkään en voi sietää, mut lapsi sai 1 v lahjaksi noita duudsonit-paitoja jne. Ällöttää.
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";22889566]Mä en ymmärrä, miksi jotkut pukee vauvat tuolla tavoin. Jokaisella on oma maku, enkä halua mitenkään haukkua niitä vanhempia, jotka tykkää/haluaa vauvansa noin pukea. Mutta ihmettelen vain, että miksi? Kun vauva nyt kuitenkin on... vauva. Eihän sen tarvitse olla ns. katu-uskottava. Ja mun mielestä vauvoille kuuluu toisentyyppiset vaatteet, kuin pelkät mustat tai pelkät pääkallokuvioidut vaatteet... Mutta kuten siis sanottu, jokaisella on oma maku, enkä todellakaan halua haukkua ketään/kenenkään makua. Sanon vain, etten ymmärrä tuota makua. Mitä mieltä muut on tuon tyyppisestä vauvojen pukemisesta ja sitten jos täällä on teitä, jotka vauvansa pukevat tuohon tyyliin, niin haluaisin kuulla, että miksi. :)[/QUOTE]

no mun pojalla on ollut mustia ja pääkallokuvioisia vaatteita, ei tosin ihan vastasyntyneenä.
suurin syy ehkä on se että itse pidän mustista vaatteista, ja yleensä vanhemmat pukevat vauvan/pienen lapsen omien mieltymystensä mukaisesti.. miksi mä pukisin lapsen sellaisiin vaatteisiin jotka ei miellytä mua :D
 
Ei saa olla niin ahdasmielinen :)
Kai se on siitä kiinni mitä mikäkin vaate/tyyli/väri tms itselleen edustaa. Minulle musta on aina ollut väri muiden joukossa enkä sitä karta myöskään vauvanvaatteissa. En myöskään ole sukupuolisidonnainen muidenkaan värien suhteen, esim. pojalla voi käyttää pinkkiä ja tytöllä tummansinistä.
Pääkallotkaan eivät ole heti nou nou, mutta jossain menee kyllä raja. En pidä sellaisista liian pelottavista kalloista, enkä mistään pirunkuvista ym. Sellaisia ei meillekään tule.
Eikä niitä kamalia tekstipaitoja :D
 
mä en taas ehkä ymmärrä et miks jotkut haluaa pukea lapsensa nalle puhiin ja tikruun, niin kouluikään saakka.

valitusta et miks isompien poikien vaatteet ei voi olla samanlaisia kuin vauvojen..

Miks musta väri on lapsella kiellettyä? OOn kohdannut monia ihmisiä jotka eivät missään nimessä halua ostaa mustaa esim. isommalle lapselle, esim. neuletakkia tai housuja.
 
Olen pukenut. Ja puen.

Vanhempien tyyli ja maku toden totta vaikuttaa vauvankin (ja lasten yleensäkin) vaatetukseen, koska he niitä vaaatteita jälkikasvulleen valitsevat.

Samalla tavalla mitä 'rokkityyliä' niin niitä bling bling vaatteita, Burberryä tms.
Jos saivartelemaan aletaan niin ei nekään vauvan perinteiseen vaatetukseen kuulu.

Ne on osaltaan hauskoja, en näe asiaa sen kummempana.
Ei ne meilläkään ainoita vaatteita olleet, ihan yhtä lailla oli nallea ja pastellia, ruskovillaa, luomua, bambua, retroa tms.
Ja sitten oli Trio Niskalaukauksen ja Mötörheadin merkkejä farkuissa ja pikkiriikkisissä farkkutakeissa ja niitä pääkallokuoseja. Semmottii söpösiä :D

Nyt isompana (7 ja 4 tällä hetkellä iät) lapset valitsevat jo paljolti itse vaatteitaan ja värejä. Tahdotaan prinsessamaista, pinkkiä, niittiä, koirankuvaa, rusettia ja mustaa ja pääkalloa.
Laidasta laitaan siis.

Mutta tottahan vanhempien tyyli edelleen vaikuttaa- joskus halutaan samanlaista mitä äidillä ja isällä.
On ne sitten korkokengät tai pääkallohuppari.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä