Pää hajoooo...

• Viestiketjun aloittaja Mörtsi
  • Ensimmäinen viesti
Mörtsi
Eilenillalla alko semmonen v-olo ettei tosikaan ja jatkuu yhä, en tiiä hormoneitako syyttää vai mitä?! :eek: Hermot tuntuu räjähtävän pienimmästäkin... :headwall: Tai sit lähestyvä joulu ahdistaa jo valmiiksi! Inhoan tätä hössötystä ja sukulaisten pakkotapaamisia! Ensi jouluna laitan anopin takapuoleen postimerkin ja lähetän keskelle saharaa tai jotain!

Onko muilla samanlaisia tuntemuksia, vai oonko ainut pimahtamisen rajamailla taisteleva äippä? Onneks tuo pieni nyytti jaksaa piristää hymyillään :)

et ole ainoa
Täällä sama homma. Joulumieli on mennyt jo ajat sitten. Kauhee sumpliminen vaan koko ajan et mihin aikaan käydään siellä ja siellä jouluna. Itse nää ihmiset ei liikahda minnekään kotoaan, mutta odottavat meitä kuitenkin käymään luonaan. Juu ja anoppi on mikä ärsyttää. Olis vaan joulu pian ohi.

tantsu80
kolmas joulu perättäin kotona... ei tarvii miettiä tuota kenen luo seuraavaksi ja mihin aikaan sitä ja mihin tuota.. tänä jouluna mun äiti ja sisko tulee joulun tienooksi meille tuolta kaukaa...

Ja aikasempina jouluina,kun ei oltu kotona vaan sukuloimassa, oli meillä silleen,että joka toinen joulu mun äitin luona ja joka toinen sit miehen äitin luona..

Kannattaa sopia vaan yks kyläily paikka per päivä tms. niin välttyy liiemmältä stressiltä ja jos ei halua kyläillä ollenkaan voi sanoa suoraan,että tervetuloa meille vuorostaan tai sitten tänä jouluna me ei pyllyämme heilauteta kenenkään luo..

:xmas:

Meillä
"oma" joulu, eli laitan omat ruoat, vaikka vanhemmat lähellä asuukin. Mennään sinne sitten alkuillaksi ja tullaan loppuillaksi kotiin. Tuo oma ruokailu pelastaa meidän joulun, koska saamme nautiskella itsekseen, ja mennään kylään vasta sitten kun joulupukkikin tulee:) Jätetään omat lahjat vielä tänne kotiin avattavaksi, eli on sitten ihana aatto loppuun asti.

Näin toimii, ja on mun mielestä ihanaa. Luodaan omia joulun traditioita tässä samalla.

Yhteistyössä