Paavo Lipponen (SDP): "Ei pidä lähteä sille linjalle, että Venäjä ikään kuin todettaisin pahan valtakunnaksi.”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pave on vanha kunnon diplomaatti.

Ei ole Lipposen pojan ura mennyt ihan putkeen viime vuosina. Onnistui kyllä sössimään maineensa aika huolella. Eivät ole ns. vanhentuneet kunniakkaasti nuo lausunnot.

Ei ole Lipposen pojan ura mennyt ihan putkeen viime vuosina. Onnistui kyllä sössimään maineensa aika huolella. Eivät ole ns. vanhentuneet kunniakkaasti nuo lausunnot.
Nuo uutiset todistavat nyt selkeästi, mistä Rupla-Paavolle maksettiin. Ei hän kaasuputkien teknisiä ratkaisuja ollut suunnitelemassa.

Kuinka paljon Lipponen on ruplistaan siirtänyt Ukrainan tukemiseen? Tuota voisi joku toimittaja kysyä Päivi Lipposelta, Paavo itse kai alkaa olla jokseenkin pihalla..

Nuo uutiset todistavat nyt selkeästi, mistä Rupla-Paavolle maksettiin. Ei hän kaasuputkien teknisiä ratkaisuja ollut suunnitelemassa.

Kuinka paljon Lipponen on ruplistaan siirtänyt Ukrainan tukemiseen? Tuota voisi joku toimittaja kysyä Päivi Lipposelta, Paavo itse kai alkaa olla jokseenkin pihalla..
Ei hän pihalla ole vaan ahne, ihan kuten kaikki muutkin kunniattomat paskiaiset.

• Tykkää
Reactions: m1es
Ei hän pihalla ole vaan ahne, ihan kuten kaikki muutkin kunniattomat paskiaiset.
8abacac7b3a2ae0fa561a2fef1b96b2cc35ca879b65ff77d4e29e8af1467e1e5.jpg

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Eikös hänelläkin ole joku muistisairaus? Vai muistanko nyt väärin ;)
Saattaa olla.
Kun hän pitää esim. puhetta niin olen kiinnitettänyt huomiota esim silmien outoon käytökseen jne. Hän ummistelee niitä tiukasti vähän väliä. Jännittääköhän Pavea, että muistiko valehdella, että ei vaan tule kerrottua totuutta.😁

Vanha kettu tuo Paavo aka. Pavel Lipponen silti on, ja on aina ollut, tästä ei ole mitään epäselvää. Kyllä hän huijata vielä osaa.

Tässä Lipponen osui oikeaan:

– Venäjän intressi Ukrainassa on aivan eri luokkaa kuin EU:n. Kyllähän sen ymmärtää - kukas se nyt oli - sokea Reettakin.

Todellakin on erilainen intressi.

Syyskuussa 2014 nukuimme Suomessa Ruususen unta.
Ihmettelen tämän ketjun kirjoittajien ilkeilyä. Luultavasti tyypit ovat livenä vielä veemäisempiä.

Poliitikkoja varoitettiin ja olisi pitänyt olla hereillä. Nyt ollaankin sitten painajaisessa.

Yhteistyössä