Paavo Arhinmäen työhuoneessa 4500 euron verhot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Olisi kiva tietää kuka noi on ostanut
Paavo Arhinm
Kulttuuriministeri Paavo Arhinmäki teki perjantai-iltana erikoisen paljastuksen Facebookissa.
Arhinmäki kirjoitti, että hänellä on työhuoneessaan suomalaiset design-verhot sekä matto, joiden yhteishinta nousee tuhansiin euroihin. Jopa hän itse piti hintaa kovana.

- Kaikenlaista sitä on. Tänään kuulin, että työhuoneeseeni on hankittu kesällä matto ja suomalaiset design-verhot. Aika suolainen hinta, n. 4500 euroa, Arhinmäki kirjoitti.

No toi nyt ei oo mikään uutinen, että Vasemmistolaiset "köyhien puolustajat" ja "rahaa vois käyttää parempaankin"- jeesukset kääntää takkia niin että suhaa.

No toi nyt ei oo mikään uutinen, että Vasemmistolaiset "köyhien puolustajat" ja "rahaa vois käyttää parempaankin"- jeesukset kääntää takkia niin että suhaa.

Arhinmäkihän ei ole itse sisustanut työhuonettaan, vaan sen on tehnyt joku ministeriön palkkaama ammattisisustaja. Joten uskonpa, että haukut väärää puuta, kun vasemmistolaista ministeriä tästä syytät.

Mehän voitaisiin palstalla tehdä Paavolle yhteisesti verhot. Varmaan onnistuisi näiden palstakeskustelujen printaaminen jollekin kankaalle,joista ompelisi verhot ja Paavolla olisi veikeät virikeverhot työhuoneesaan,.

Tässähän on kyse vaan siitä että Paavo poika haluaa itselleen kunniaa ja klooriaa ja kertoo jo etukäteen asian - johon hän ei voinut vaikuttaa - josta voi nousta kohua... politiikaksi sitä sanotaan..

Persut voisivat kyllä pukeutua vähän uskottavammin! Eihän niitä nykyisissä vetimissä erota eurooppalaisista virkamiehistä mitenkään.

Ehdotus
vainamoinenpieni.jpg

• Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä