Paavo A.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä vielä puntaroin saako ääneni P. A vai P. H.? Luulen, että P. A.
Vaikka en tiedä pääseekö tämä suosikkini sitten toiselle kierrokselle, se onkin sitten jo mutkikaampi juttu, kelle ääneni annan, jos ei kumpikaan suosikeistani toiselle kierrokselle yllä.

Mä aattelin sen niin, että annan ääneni sellaiselle jolle sen haluan antaa (siis äänen :saint:) . En mä osaa pelata BB-pudotusta...
Ja jos Paavo i selviä seuraavalle niin sitten äänestän heistä sen mitä parhaimmalla omallatunnolla kykenen.

Mä aattelin sen niin, että annan ääneni sellaiselle jolle sen haluan antaa. En mä osaa pelata BB-pudotusta...
Ja jos Paavo i selviä seuraavalle niin sitten äänestän heistä sen mitä parhaimmalla omallatunnolla kykenen.
niin. Omatuntoa voi joutua siinä pelissä vähän venyttämään, joko antamalla äänensä vähiten huonoimalle vaihtoehdolle ja miettiä sitä, joutuuko rikkomaan puoluerajojaan vai venyttääkö sitten äänestämään tyhjää.

Arhinmäki on täysin poikanen ja koulutukseltaan pelkkä ylioppilas jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja, mut hän osaa aika taitavasti vedota yhteiskunnan alimpiin sosiaaliluokkiin.

Ai oikein, siis ei osannut lausua oikein vai..? En nähnyt tuota tenttausta kuin muutaman minsan.

Medvedevin nimi ei mennyt sinne päinkään ja lisäksi Paavoriepu takelteli siinä vaiheessa jokaisessa lauseessa ja oli aivan siinä ja siinä että sai selvästikin ennalta opetellut fraasit sanottua. Ihan selvästi näki että Paavo koetti kaikin voimin pullauttamasta todellista mielipidettään kuulosalle mutta kyllä se paljastui kun tarkoin kuunteli.

Eli että vassareiden mielestä Suomen puolustusvoimista voidaan supistaa reippaasti eikä silti voida liittyä Natoon. Täysin riippumatta siitä, mihin kehitys Venäjällä johtaa.

Yhteistyössä