Paavi Franciscus mukana 3 kirjauskonnon yhteisessä temppelikyhäelmässä Abu Dhabissa

Vatican News:

Mä olen aina sanonut, että katolisen kirkon tai jonkun muun tuoma eksytys ei nykyisin tule miekan kautta, vaan rakkauslätinän.

"Abrahamin perheen talossa" on osastot juutalaisille, musl_imeille ja kristityille.

Vaikka sovussa pitää kaikkien olla ja jokaista tulee rakastaa, ei mus_limeilla ole uskonnon puolesta mitään osaa ja arpaa juutalaisten ja kristittyjen kanssa, ja Muh_ammed vihasi molempia. Juutalaiset eivät alunperin hyväksyneet kumpaakaan uskontoa.

Seuraava sanokaa-mun-sanoneen: katolilaisuus ja islam yhdistyvät vielä lähemmin, pistetään siihen vielä okkulttinen juutalaiseliitti, ja ihmiskunnalla on petouskonto valmiina.
 
Viimeksi muokattu:
Vanhasta Testamentista Jeremia 7:

Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

5 Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,

6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,

7 niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.

8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.

9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
 
Vanhasta Testamentista Jeremia 7:

Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

5 Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,

6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,

7 niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.

8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.

9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
Miksi ”boltasit” vain osan tekstitä?
 

Yhteistyössä