Päättämätön tyttö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

stoppis

Aktiivinen jäsen
27.02.2007
2 080
0
36
Typyllä on kolmen viikon päästä synttärit ja meinaan tehdä kakkukuvalla kakun. Olen yrittänyt utsia että millainen kakku pitäisi olla. Viime viikolla halusi Hello Kitty -kakun. Nyt ilmoitti että prinsessa, eka Prinsessa Ruusunen, sitten Lumikki... hohhhoijaa |O Montakohan kertaa kerkee vielä mieli muuttua ja milloin uskallan tilata kuvan?! :o

Meillä homma menisi näin:
Minä kysyn, että millaisen kakun tyttö haluaa. Lapsi vastaa, että Hello Kitty.
Tilaan Kitty-kuvan, ja kun lapsi sitten sanoo että haluaakin prinsessan, niin totean että kuva on jo tilattu, ja sinähän pyysit Kittyä.

Helppoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No etkö voi vaan sanoa, että nyt tilataan se kuva ja nyt on päätettävä. Sähän se aikuinen kuitenkin olet?

En ole kertonut kuvista, se on yllätys sitten. Ja toivoisin että olisi todellakin varma päätös ettei tulisi pettymystä. Vappupallon kanssa oli tällainen episodi, kun itse valitsi Hello Kittyn ja seuraavana päivänä olisikin pitänyt olla prinsessa :headwall: Ei olisi kiva synttäripäivänä tulla tällaista pettymys-kohtausta. Juu ja olen aikuinen ja aiheutamme päivittäin lapsillemme pieniä pettymyksiä, kuten aikuisen kuuluu, mutta synttäripäivänä ei toivoisi pettymyksiä kelleen :wave:

Uusimmat

Yhteistyössä