Päättäkää mun puolesta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Yleensä osaan tehdä päätöksen helposti, nyt on kuitenkin sellanen tilanne että stressi nousee ja ahistaa eikä päätöstä tunnu syntyvän puoleen eikä toiseen...

Menenkö mä viikon päästä Ankkarockiin vai kaverin synttäreille????? |O

Ankassa ois pari hyvää bändiä, ja kuitenki olis vikat festarit tänä vuonna. Menokin ois taattu ja saattasin nähä pari kaveria vuosien takaa. Muutenkin hengenheimolaisia olis varmasti ympärillä.

Synttärisankari oli meiän töissä harjottelijana, mä vähän ku pomona. Kaveri täyttää nelkyt ja synttärit on ravintolassa, ohjelmasta ei ole mitään hajua. Ainoot tutut tyypit siellä on sankarin lisäks kaks meiän ex-harjottelijaa ja porukka varmasti isoks osaks maahanmuuttajia. Musiikkimaku ihan eri kuin mun eikä loppuillasta mitään tietoa.

Eli kumpi?
Juu, on mulla helppo elämä kun tällanen asia saa pään särkemään :D

Jos olet jo jollain festareilla tänä vuonna ollut ja olisit yksin menossa niin mene mieluummin synttäreille.
Jos taas festarit on tänä vuonna jäänyt väliin ja kamujakin olisi varmasti mukaan tulossa mene vaakkurokkiin.

Ankkarockiin vaan =)

Ja joku vois päättää mun mpuolesta jäänkö miehen kanssa asumaan ja koittamaan toimiiko mein liitto vielä vai otanko sen asunnon mitä mulle on tarjottu ja muutan pois?Mä en tiedä!!!

Yhteistyössä