Päätös tehty :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvvv

Vieras
Moikka!
Lueskelin tätä ketjua, mutta päätin kuitenkin aloittaa uuden keskustelun..

Päätettiin miehen kanssa yrittää vauvaa :) Olen syönyt pillereitä tosi monta vuotta, tosin välillä ollut tauolla muutamia kuukausia, nyt viimeisin pilleripätkä on ollut n. 1,5 v. Viimeisen pillerin otin viime viikon tiistaina ja nyt sitten päätöksen myötä en aloita uutta listaa.

Osaatteko sanoa, vaikuttaako pillereiden pitkäaikainen syönti raskauteen? Tietystihän voi olla että on muitakin syitä, mutta miten on tämän laita? Vai voiko raskaus onnistua heti pillereiden syönnin lopettamisen jälkeen? Onko teillä millaisia kokemuksia?

Mukavaa kevään odottelua kaikille!

Onnea suuresta päätöksestä!Itse kamppailen myös vauvakuumeen kourissa,saa nähä koska uskaltaudun heittäytymään elämän vietäväksi :)

Tuo raskaaksi tuleminen on niin kovin yksilöllistä,kuten varmasti tiedätkin.Omassa lähipiirissä on niitä muutama,kenellä tärppi tuli heti ekasta kierrosta pillereiden lopettamisesta,mutta on myös niitä jotka ovat yrittäneet 4-12 kk...joten ei auta,kun katsoa,kuinka kenelläkin tärppää!

Ei muuta kun onnea raskautumiseen!

Onnea yritykselle. Kun mä lopetin pillerit kesti 9kk ennen kuin ekat menkat tuli eli se on aika yksilöllistä kuinka kroppa alkaa toimimaan. Tietysti voi käydä lääkärissä pyytämässä reseptiä lääkeistä joilla saadaan kierto pelittämään.

Lopetin pillerit tammikuussa syötyäni niitä lähes 12 vuotta. Toista luomukiertoa mennään ja ekassa kierto venyi 36 päivään. Nyt vasta toisessa kierrossa on ilmaantunut finnejä sekä munasarjojen vihlontaa. Liekö kroppa heräämässä =)

Nainen on hedelmällisemmillään juuri pillereiden pois jättämisen jälkeen! Näin ovat lääkäritkin kertoneet vauva lehdissä.
Itse söin 10 vuotta pillereitä ja heti kun ne lopetin,tulin ekasta kierrosta raskaaksi :)
Nyt on menossa 37 raskausviikko.
Tsemppiä yritykseen ja peitot vain heilumaan heti ovulaation aikaan :)

Ette usko tätä!
Menkat on pari viikkoa myöhässä oletetusta kierrosta ja sain tänään aamulla Clearbluen digitestillä plussan!! Tää ei voi olla totta.. yritän kovasti rauhoitella itseäni, etten nyt iloitse liikaa.. Mutta toivotaan parasta!
t. alkuperäinen kirjoittaja

OI,HIRMUISESTI ONNEA-OLET RASKAANA!! :)) Ihanaa lukea tällaisia uutisia,tulee itsellekkin hyvä mieli...itsellä sellainen tilanne,että nyt on menkat ja enää en aio pillereitä syödä...jänskättää todella!Saa nähä koska uskaltaudumme tehdä päätöksen että vauva saa tulla...

Mutta vielä kerran onnea plussasta (tärppäs muuten "pikkasen" nopeesti!;) )

Yhteistyössä